Pomóżcie mi wybrać kamerzyste i fotografa na wesele!

Założony przez ka4rolcia
strony: wstecz 1 ... 36 37 38 39 40 41
Gość napisał(a):Witam, dziękuję Agus za polecenie:) faktycznie nie jestem fotografem z Ostrołęki, obecnie mieszkam w Ostrowi Mazowieckiej gdzie się urodziłem. Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio www.tomektokarski.comW razie pytań proszę dzwonić lub pisać 608474832 kontakt@tomasztokarski.pl :)pozdrawiam,Tomasz Tokarski

Gość

19-11-2015, 08:55
#1
Witam, dziękuję Agus za polecenie:) faktycznie nie jestem fotografem z Ostrołęki, obecnie mieszkam w Ostrowi Mazowieckiej gdzie się urodziłem. Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio www.tomektokarski.comW razie pytań proszę dzwonić lub pisać 608474832 kontakt@tomasztokarski.pl :)pozdrawiam,Tomasz Tokarski
Gość napisał(a):Ja nie polecam fotografa Michała Laskowskiego bardzo, bardzo nie słowny

Gość

20-11-2015, 12:12
#2
Ja nie polecam fotografa Michała Laskowskiego bardzo, bardzo nie słowny
Gość napisał(a):studio perfect - super!!!!

Gość

25-11-2015, 10:54
#3
studio perfect - super!!!!
Gość napisał(a):[quote=Gość]polecam studio perfect, najlepsi w mieście jesli chodzi o filmowanie {ok}[/quote]super chłopaki; widać, że mają pojęcie i naprawdę nowoczesny sprzęt.  

Gość

03-12-2015, 11:03
#4
[quote=Gość]polecam studio perfect, najlepsi w mieście jesli chodzi o filmowanie {ok}[/quote]super chłopaki; widać, że mają pojęcie i naprawdę nowoczesny sprzęt.  
Gość napisał(a):Edu Art Studio, Weddings Pro Studio Polecam.  

Gość

08-12-2015, 09:58
#5
Edu Art Studio, Weddings Pro Studio Polecam.  
Gość napisał(a):{?}

Gość

24-02-2016, 11:32
#6
{?}
moscibroda napisał(a):Powiem szczerze, że jeśli któryś z gości ma na takie rzeczy zajafke to najlepiej takich popytać! A nóż się coś zaoszczędzi :)

moscibroda

Wpisów: 4
Dołączył: 02.04.2016
06-04-2016, 08:17
#7
Powiem szczerze, że jeśli któryś z gości ma na takie rzeczy zajafke to najlepiej takich popytać! A nóż się coś zaoszczędzi :)