- Forum ogólne
- Biblijna epopeja narodu
Biblijna epopeja narodu
zebulonow7 napisał(a):Troska o ekosystem - terapia
Skupianie uwagi, myślami, empatią, intencjami, które mają wysoką wibracje. Potęgując wzajemne oddziaływania energetyczno - informacyjne. Całokształtu wzajemnych życiowych zależności. Świadomi, że zwierzęta mają takie same serduszka, a nawet więcej empatyczne. Takie same brzuszki do pobierania pokarmu. Troszczmy się o nich, dokarmiając ich w porach zimowo - wiosennych. Aby zachować równowagę w ekosystemie. I nie doprowadzić do katastrofy ekosystemu. Komentujcie, co jeszcze według was, należy uczynić dla ekosystemu - wspólnego życia.
zebulonow7
Troska o ekosystem - terapia
Skupianie uwagi, myślami, empatią, intencjami, które mają wysoką wibracje. Potęgując wzajemne oddziaływania energetyczno - informacyjne. Całokształtu wzajemnych życiowych zależności. Świadomi, że zwierzęta mają takie same serduszka, a nawet więcej empatyczne. Takie same brzuszki do pobierania pokarmu. Troszczmy się o nich, dokarmiając ich w porach zimowo - wiosennych. Aby zachować równowagę w ekosystemie. I nie doprowadzić do katastrofy ekosystemu. Komentujcie, co jeszcze według was, należy uczynić dla ekosystemu - wspólnego życia.
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 25,19-22
"A takie są dzieje rodu Izaaka, syna Abrahama: Abraham zrodził Izaaka" Czyli a takie są dzieje jednego rodu Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara, żona Abrahama w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.21,2 ) Abraham z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-26) zrodził Izaaka z jednego rodu Sema (Rdz.20, 12) "Izaak miał czterdzieści lat, gdy pojął za żonę Rebekę, córkę Betuela, Aramejczyka z Paddan - Aram, siostrę Labana, Aramejczyka" Czyli Izaak miał czterdzieści lat, według kalendarza lunarnego, gdy pojął za żonę Rebekę, z jednego rodu Sema, córkę Betuela Aramejczyka z Paddan - Aram, syna Nachora, brata Abrahama. Nazwanego Aramejczykiem od imienia Arama, potomka Kemuela, syna Nachora, brata Abrahama z Paddan - Aram miasta potomków Nachora, siostrę Labana, syna Betuela z jednego rodu potomków Sema, z jednego miasta Paddan - Aram, i jednego rodu Sema (Rdz22,20-24) "Izaak modlił się do Pana za żonę swoją, bo była niepłodna," Czyli Izaak mówił mowę słów do Wszechmogącego Boga, by żona jego była płodna, bo Rebeka była nie płodna "a Pan wysłuchał go i Rebeka, żona jego, poczęła" Czyli a Wszechmogący Bóg spełnił mowę słów Izaaka i Rebekę, żonę Izaaka, uczynił płodną, i poczęła (Rdz.4,1)"A gdy dzieci trącały się w jej łonie, rzekła: Jeżeli tak się zdarza, to czemu mnie to spotyka ?" Czyli a gdy dzieci - funkcjonalnie ukształtowane wewnętrznie i zewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej, trącały się w jej łonie - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do rozradzania się, rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rebeki do Wszechmogącego Boga: Jeżeli tak się zdarza, że urodzi się dwóch potomków z jednego rodu, to czemu mnie to spotyka, że będę matką dwóch potomków z jednego rodu ? "Poszła więc zapytać Pana" Czyli poszła więc Rebeka, by zapytać Wszechmogącego Boga (Rdz.25,19-22)
zebulonow7
Księga Rodzaju 25,19-22
"A takie są dzieje rodu Izaaka, syna Abrahama: Abraham zrodził Izaaka" Czyli a takie są dzieje jednego rodu Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara, żona Abrahama w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.21,2 ) Abraham z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-26) zrodził Izaaka z jednego rodu Sema (Rdz.20, 12) "Izaak miał czterdzieści lat, gdy pojął za żonę Rebekę, córkę Betuela, Aramejczyka z Paddan - Aram, siostrę Labana, Aramejczyka" Czyli Izaak miał czterdzieści lat, według kalendarza lunarnego, gdy pojął za żonę Rebekę, z jednego rodu Sema, córkę Betuela Aramejczyka z Paddan - Aram, syna Nachora, brata Abrahama. Nazwanego Aramejczykiem od imienia Arama, potomka Kemuela, syna Nachora, brata Abrahama z Paddan - Aram miasta potomków Nachora, siostrę Labana, syna Betuela z jednego rodu potomków Sema, z jednego miasta Paddan - Aram, i jednego rodu Sema (Rdz22,20-24) "Izaak modlił się do Pana za żonę swoją, bo była niepłodna," Czyli Izaak mówił mowę słów do Wszechmogącego Boga, by żona jego była płodna, bo Rebeka była nie płodna "a Pan wysłuchał go i Rebeka, żona jego, poczęła" Czyli a Wszechmogący Bóg spełnił mowę słów Izaaka i Rebekę, żonę Izaaka, uczynił płodną, i poczęła (Rdz.4,1)"A gdy dzieci trącały się w jej łonie, rzekła: Jeżeli tak się zdarza, to czemu mnie to spotyka ?" Czyli a gdy dzieci - funkcjonalnie ukształtowane wewnętrznie i zewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej, trącały się w jej łonie - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do rozradzania się, rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rebeki do Wszechmogącego Boga: Jeżeli tak się zdarza, że urodzi się dwóch potomków z jednego rodu, to czemu mnie to spotyka, że będę matką dwóch potomków z jednego rodu ? "Poszła więc zapytać Pana" Czyli poszła więc Rebeka, by zapytać Wszechmogącego Boga (Rdz.25,19-22)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 25,23-26
"A Pan rzekł do niej: Dwa narody są w łonie twoim i dwa ludy wywiodą się z żywota twego" Czyli a Wszechmogący Bóg rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Rebeki: Dwa narody z dwóch potomków, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, zrodzą plemiona według imion ich, w narodach ich, są w jednym łonie Rebeki. I dwa ludy z dwóch potomków, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, zrodzą potomków z jednego rodu Sema, i z dwóch rodów Sema i Chama, w narodach ich, wywiodą się z Rebeki, jednego rodu Sema (Rdz.22,20-23) "Jeden naród będzie miał przewagę nad drugim, starszy będzie służył młodszemu" Czyli jeden naród z jednego rodu Sema będzie miał przewagę w świadomości nad drugim narodem, z dwóch rodów Sema i Chama. Starszy naród z dwóch rodów Sema i Chama będzie nieświadomym, że młodszy naród z jednego rodu Sema będzie wypełniał wolę Wszechmogącego Boga "A gdy nadszedł czas porodu, okazało się, że w jej łonie były bliźnięta" Czyli, a gdy nadszedł czas porodu, wyjścia z łona, okazało się, że w jej łonie, rodzaj informacji do poczęcia i rodzenia były bliźnięta, dwa rodzaje informacji chłopców, braci bliźniaków " I wyszedł pierwszy, rudy, cały jak płaszcz włochaty; i nazwano go Ezaw" Czyli, i wyszedł, urodził się pierwszy, pierworodny, rudy cały, proces oddziaływań percepcji z największą amplitudą falowych drgań, efekt wyrażenia barwy rudej cały, rodzaj informacji chłopca jak płaszcz włochaty, produkt z rodzaju informacji; i nazwano go Ezaw, rudy, jak ziemia Edomu pogórze gór Seiru (Rdz 36,8) "Następnie wyszedł brat jego, a ręką swą trzymał za piętę Ezawa; i nazwano go Jakub. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, gdy ich zrodził" Czyli , następnie wyszedł, urodził się brat jego, rodzaj informacji chłopca, a ręką swą, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji, trzymał za piętę, rodzaj informacji przy formie ruchu Ezawa; i nazwano go Jakub, podchodzący. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, według kalendarza lunarnego, gdy ich zrodził, proces poczęcia i urodzenia (Rdz 25,23-26)
zebulonow7
Księga Rodzaju 25,23-26
"A Pan rzekł do niej: Dwa narody są w łonie twoim i dwa ludy wywiodą się z żywota twego" Czyli a Wszechmogący Bóg rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Rebeki: Dwa narody z dwóch potomków, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, zrodzą plemiona według imion ich, w narodach ich, są w jednym łonie Rebeki. I dwa ludy z dwóch potomków, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, zrodzą potomków z jednego rodu Sema, i z dwóch rodów Sema i Chama, w narodach ich, wywiodą się z Rebeki, jednego rodu Sema (Rdz.22,20-23) "Jeden naród będzie miał przewagę nad drugim, starszy będzie służył młodszemu" Czyli jeden naród z jednego rodu Sema będzie miał przewagę w świadomości nad drugim narodem, z dwóch rodów Sema i Chama. Starszy naród z dwóch rodów Sema i Chama będzie nieświadomym, że młodszy naród z jednego rodu Sema będzie wypełniał wolę Wszechmogącego Boga "A gdy nadszedł czas porodu, okazało się, że w jej łonie były bliźnięta" Czyli, a gdy nadszedł czas porodu, wyjścia z łona, okazało się, że w jej łonie, rodzaj informacji do poczęcia i rodzenia były bliźnięta, dwa rodzaje informacji chłopców, braci bliźniaków " I wyszedł pierwszy, rudy, cały jak płaszcz włochaty; i nazwano go Ezaw" Czyli, i wyszedł, urodził się pierwszy, pierworodny, rudy cały, proces oddziaływań percepcji z największą amplitudą falowych drgań, efekt wyrażenia barwy rudej cały, rodzaj informacji chłopca jak płaszcz włochaty, produkt z rodzaju informacji; i nazwano go Ezaw, rudy, jak ziemia Edomu pogórze gór Seiru (Rdz 36,8) "Następnie wyszedł brat jego, a ręką swą trzymał za piętę Ezawa; i nazwano go Jakub. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, gdy ich zrodził" Czyli , następnie wyszedł, urodził się brat jego, rodzaj informacji chłopca, a ręką swą, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji, trzymał za piętę, rodzaj informacji przy formie ruchu Ezawa; i nazwano go Jakub, podchodzący. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, według kalendarza lunarnego, gdy ich zrodził, proces poczęcia i urodzenia (Rdz 25,23-26)
zebulonow7 napisał(a):Korekta, brak tłumaczenia wersetów 24-26, Księga Rodzaju 25
"A gdy nadszedł czas porodu, okazało się, że w jej łonie były bliźnięta" Czyli, a gdy nadszedł czas porodu, wyjścia z łona, okazało się, że w jej łonie, rodzaj informacji do poczęcia i rodzenia były bliźnięta, dwa rodzaje informacji chłopców, braci bliźniaków " I wyszedł pierwszy, rudy, cały jak płaszcz włochaty; i nazwano go Ezaw" Czyli, i wyszedł, urodził się pierwszy, pierworodny, rudy cały, proces oddziaływań percepcji z największą amplitudą falowych drgań, efekt wyrażenia barwy rudej cały, rodzaj informacji chłopca jak płaszcz włochaty, produkt z rodzaju informacji; i nazwano go Ezaw, rudy, jak ziemia Edomu pogórze gór Seiru (Rdz 36,8) "Następnie wyszedł brat jego, a ręką swą trzymał za piętę Ezawa; i nazwano go Jakub. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, gdy ich zrodził" Czyli , następnie wyszedł, urodził się brat jego, rodzaj informacji chłopca, a ręką swą, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji, trzymał za piętę, rodzaj informacji przy formie ruchu Ezawa; i nazwano go Jakub, podchodzący. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, według kalendarza lunarnego, gdy ich zrodził, proces poczęcia i urodzenia (Rdz 25, 24-26)
zebulonow7
Korekta, brak tłumaczenia wersetów 24-26, Księga Rodzaju 25
"A gdy nadszedł czas porodu, okazało się, że w jej łonie były bliźnięta" Czyli, a gdy nadszedł czas porodu, wyjścia z łona, okazało się, że w jej łonie, rodzaj informacji do poczęcia i rodzenia były bliźnięta, dwa rodzaje informacji chłopców, braci bliźniaków " I wyszedł pierwszy, rudy, cały jak płaszcz włochaty; i nazwano go Ezaw" Czyli, i wyszedł, urodził się pierwszy, pierworodny, rudy cały, proces oddziaływań percepcji z największą amplitudą falowych drgań, efekt wyrażenia barwy rudej cały, rodzaj informacji chłopca jak płaszcz włochaty, produkt z rodzaju informacji; i nazwano go Ezaw, rudy, jak ziemia Edomu pogórze gór Seiru (Rdz 36,8) "Następnie wyszedł brat jego, a ręką swą trzymał za piętę Ezawa; i nazwano go Jakub. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, gdy ich zrodził" Czyli , następnie wyszedł, urodził się brat jego, rodzaj informacji chłopca, a ręką swą, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji, trzymał za piętę, rodzaj informacji przy formie ruchu Ezawa; i nazwano go Jakub, podchodzący. Izaak zaś miał sześćdziesiąt lat, według kalendarza lunarnego, gdy ich zrodził, proces poczęcia i urodzenia (Rdz 25, 24-26)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 25,27-30
"A gdy chłopcy wyrośli, Ezaw był mężem biegłym w myślistwie i żył na stepie" Czyli a gdy dwóch chłopców, potomków danych od Wszechmogącego Boga. Wyszło z łona Rebeki, to rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, i dwóch chłopców, braci bliźniaków wyrosło na mężczyzn - funkcjonalnie ukształtowanych zewnętrznie i wewnętrznie do rozmnażania się, rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Ezaw pierworodny potomek był mężczyzną biegłym w łowieniu zwierząt, i życie myśliwego prowadził na stepie "Jakub zaś był mężem spokojnym, mieszkającym w namiotach" Czyli Jakub, brat Ezawa natomiast był mężczyzną, spokojnego domowego życia, pomagając w domu i w zagrodzie "Izaak miłował Ezawa, bo lubił dziczyznę, Rebeka natomiast kochała Jakuba" Czyli Izaak i Rebeka podzieleni w miłowaniu i kochaniu dwóch potomków, braci bliźniaków danych od Wszechmogącego Boga. A wszelkie podziały prowadzą do konfliktów, dramatów i śmierci. "Pewnego razu przyrządził Jakub potrawę, a Ezaw przyszedł zmęczony z pola" Czyli pewnego dnia przyrządził Jakub potrawę z czerwonej soczewicy, a Ezaw brat Jakuba przyszedł do domu zmęczony pracą w polu "Rzekł wtedy Ezaw: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy, bo jestem zmęczony" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Jakuba: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy z soczewicy, bo jestem zmęczony i głodny, bo przyszedłem z pola "Dlatego nazwano go Edom" Czyli dlatego nazwano Ezawa Edom, bo gdy Ezaw stał się mężczyzną, to jego ruda barwa owłosienia, stała się czerwona, jak czerwona soczewica i czerwone góry Seir (Rdz,25,27-30)
zebulonow7
Księga Rodzaju 25,27-30
"A gdy chłopcy wyrośli, Ezaw był mężem biegłym w myślistwie i żył na stepie" Czyli a gdy dwóch chłopców, potomków danych od Wszechmogącego Boga. Wyszło z łona Rebeki, to rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, i dwóch chłopców, braci bliźniaków wyrosło na mężczyzn - funkcjonalnie ukształtowanych zewnętrznie i wewnętrznie do rozmnażania się, rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Ezaw pierworodny potomek był mężczyzną biegłym w łowieniu zwierząt, i życie myśliwego prowadził na stepie "Jakub zaś był mężem spokojnym, mieszkającym w namiotach" Czyli Jakub, brat Ezawa natomiast był mężczyzną, spokojnego domowego życia, pomagając w domu i w zagrodzie "Izaak miłował Ezawa, bo lubił dziczyznę, Rebeka natomiast kochała Jakuba" Czyli Izaak i Rebeka podzieleni w miłowaniu i kochaniu dwóch potomków, braci bliźniaków danych od Wszechmogącego Boga. A wszelkie podziały prowadzą do konfliktów, dramatów i śmierci. "Pewnego razu przyrządził Jakub potrawę, a Ezaw przyszedł zmęczony z pola" Czyli pewnego dnia przyrządził Jakub potrawę z czerwonej soczewicy, a Ezaw brat Jakuba przyszedł do domu zmęczony pracą w polu "Rzekł wtedy Ezaw: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy, bo jestem zmęczony" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Jakuba: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy z soczewicy, bo jestem zmęczony i głodny, bo przyszedłem z pola "Dlatego nazwano go Edom" Czyli dlatego nazwano Ezawa Edom, bo gdy Ezaw stał się mężczyzną, to jego ruda barwa owłosienia, stała się czerwona, jak czerwona soczewica i czerwone góry Seir (Rdz,25,27-30)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 25,31-34
"Na to rzekł Jakub: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje" Czyli na mowę słów Ezawa, rzekł Jakub: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje "A Ezaw rzekł: Oto jestem bliski śmierci, na cóż mi więc pierworodztwo ?" Czyli a Ezaw rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał na potomstwo Ezawa, aż do jego wymarcia "Jakub rzekł: Przysięgnij mi wpierw" Czyli Jakub rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa, by złożył przyrzeczenie Jakubowi wpierw "I przysiągł mu, i sprzedał pierworodztwo swoje Jakubowi" Czyli i Ezaw złożył przyrzeczenie sprzedania pierworodztwa swego Jakubowi, mową słów - nośnik informacji. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał, aż do spełnienia złożonego przyrzeczenia, sprzedania pierworodztwa Ezawa Jakubowi "Wtedy Jakub podał Ezawowi chleb i ugotowaną soczewicę," Czyli wtedy Jakub podał Ezawowi chleb, który można spożywać z każdą potrawą (Rdz. 18,6-8) i ugotowaną smaczną potrawę z czerwonej soczewicy "a on jadł pił" Czyli a Ezaw jadł podaną potrawę i pił " Potem wstał i odszedł" Czyli potem gdy przejadł i przepił Ezaw swoje pierworodztwo. Wtedy wstał i odszedł, nieświadomy konsekwencji swojej mowy słów, która będzie oddziaływać, aż do spełnienia "Tak wzgardził Ezaw pierworodztwem" Czyli w takich okolicznościach, dla jedzenia i picia sprzedał błogosławione pierworodztwo Ezaw Jakubowi (Rdz.25,31-34)
zebulonow7
Księga Rodzaju 25,31-34
"Na to rzekł Jakub: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje" Czyli na mowę słów Ezawa, rzekł Jakub: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje "A Ezaw rzekł: Oto jestem bliski śmierci, na cóż mi więc pierworodztwo ?" Czyli a Ezaw rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał na potomstwo Ezawa, aż do jego wymarcia "Jakub rzekł: Przysięgnij mi wpierw" Czyli Jakub rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa, by złożył przyrzeczenie Jakubowi wpierw "I przysiągł mu, i sprzedał pierworodztwo swoje Jakubowi" Czyli i Ezaw złożył przyrzeczenie sprzedania pierworodztwa swego Jakubowi, mową słów - nośnik informacji. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał, aż do spełnienia złożonego przyrzeczenia, sprzedania pierworodztwa Ezawa Jakubowi "Wtedy Jakub podał Ezawowi chleb i ugotowaną soczewicę," Czyli wtedy Jakub podał Ezawowi chleb, który można spożywać z każdą potrawą (Rdz. 18,6-8) i ugotowaną smaczną potrawę z czerwonej soczewicy "a on jadł pił" Czyli a Ezaw jadł podaną potrawę i pił " Potem wstał i odszedł" Czyli potem gdy przejadł i przepił Ezaw swoje pierworodztwo. Wtedy wstał i odszedł, nieświadomy konsekwencji swojej mowy słów, która będzie oddziaływać, aż do spełnienia "Tak wzgardził Ezaw pierworodztwem" Czyli w takich okolicznościach, dla jedzenia i picia sprzedał błogosławione pierworodztwo Ezaw Jakubowi (Rdz.25,31-34)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 26,1-3
"Potem nastał głód w kraju, inny niż pierwszy głód, który był za czasów Abrahama" Czyli potem gdy Ezaw sprzedał błogosławione pierworodztwo Jakubowi. Nastał brak żywności w kraju Negeb, którego przyczyną było zniszczenie roślin - rodzaje informacji (2Kron.6, 28) które Wszechmogący Bóg dał na pokarm dla człowieka - rodzaj informacji, wszelką roślinność wydającą nasienie - informacja o całości rodzaju informacji (Rdz.1,29) I wszystkim zwierzętom - rodzaje informacji, którym Wszechmogący Bóg dał na pokarm wszystkie rośliny z nasieniem i bez nasienia (Rdz.1, 30) Inny niż ów pierwszy brak żywności, który był za czasów Abrahama, którego przyczyną był brak częstotliwości i intensywności opadów deszczu - rodzaj informacji nad powierzchnią ziemi - rodzaj informacji (Rdz.12,10) "I poszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, do Geraru" Czyli i przyszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, potomka Chama (Rdz.10,13-14) Przeklętego - nieświadomego, oddanego szatanowi, by być jego medium (Rdz.9, 25) do Geraru, w którym mieście - państwie było tak, że co do króla należało, do króla, należeć miało, zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.20; 21, 25) "Wtedy ukazał mu się Pan i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o który ci powiem" Czyli wtedy ukazał się Izaakowi Wszechmogący Bóg w mowie słów i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg "Mieszkaj jako gość w tym kraju, a Ja będę z tobą i będę ci błogosławił, gdyż tobie i potomstwu twemu dam te wszystkie kraje i dochowam przysięgi, którą dałem Abrahamowi, ojcu twemu" Czyli Izaaka ma mieszkać w tym kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg, który będzie z Izaakiem, jak był z Abrahamem i będzie swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama, gdyż Izaakowi i potomstwu Izaaka da Wszechmogący Bóg te wszystkie kraje zamieszkałe przez przeklętych potomków Chama (Rdz.9, 25) I dochowa złożonego przyrzeczenia Wszechmogący Bóg (Rdz.12,7; 13, 14-15; 15,18; 17, 8) danego Abrahamowi, ojcu Izaaka (Rdz.26,1-3)
zebulonow7
Księga Rodzaju 26,1-3
"Potem nastał głód w kraju, inny niż pierwszy głód, który był za czasów Abrahama" Czyli potem gdy Ezaw sprzedał błogosławione pierworodztwo Jakubowi. Nastał brak żywności w kraju Negeb, którego przyczyną było zniszczenie roślin - rodzaje informacji (2Kron.6, 28) które Wszechmogący Bóg dał na pokarm dla człowieka - rodzaj informacji, wszelką roślinność wydającą nasienie - informacja o całości rodzaju informacji (Rdz.1,29) I wszystkim zwierzętom - rodzaje informacji, którym Wszechmogący Bóg dał na pokarm wszystkie rośliny z nasieniem i bez nasienia (Rdz.1, 30) Inny niż ów pierwszy brak żywności, który był za czasów Abrahama, którego przyczyną był brak częstotliwości i intensywności opadów deszczu - rodzaj informacji nad powierzchnią ziemi - rodzaj informacji (Rdz.12,10) "I poszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, do Geraru" Czyli i przyszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, potomka Chama (Rdz.10,13-14) Przeklętego - nieświadomego, oddanego szatanowi, by być jego medium (Rdz.9, 25) do Geraru, w którym mieście - państwie było tak, że co do króla należało, do króla, należeć miało, zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.20; 21, 25) "Wtedy ukazał mu się Pan i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o który ci powiem" Czyli wtedy ukazał się Izaakowi Wszechmogący Bóg w mowie słów i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg "Mieszkaj jako gość w tym kraju, a Ja będę z tobą i będę ci błogosławił, gdyż tobie i potomstwu twemu dam te wszystkie kraje i dochowam przysięgi, którą dałem Abrahamowi, ojcu twemu" Czyli Izaaka ma mieszkać w tym kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg, który będzie z Izaakiem, jak był z Abrahamem i będzie swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama, gdyż Izaakowi i potomstwu Izaaka da Wszechmogący Bóg te wszystkie kraje zamieszkałe przez przeklętych potomków Chama (Rdz.9, 25) I dochowa złożonego przyrzeczenia Wszechmogący Bóg (Rdz.12,7; 13, 14-15; 15,18; 17, 8) danego Abrahamowi, ojcu Izaaka (Rdz.26,1-3)
Lista zalogowanych użytkowników: Brak użytkowników na forum
- Dodawanie wpisów