- Forum ogólne
- Biblijna epopeja narodu
Biblijna epopeja narodu
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 21,19-21
"I otworzył Bóg oczy jej i ujrzała studnię z wodą, a poszedłszy, napełniła bukłak wodą i dała chłopcu pić" Czyli i uczynił Bóg Wszechmogący studnię- niewyczerpane źródło wody,które ujrzała Hagar, a poszedłszy do uczynionej studni, napełniła bukłak wodą - rodzaj informacji i dała chłopcu. By dostarczyć jego rodzajowi informacji, wodę - rodzaj informacji "I był Bóg z chłopcem, a gdy podrósł, zamieszkał na pustyni i był łucznikiem" Czyli i strzegł Bóg Wszechmogący chłopca - syna Abrahama, a gdy był dorosłym, zamieszkał na półpustyni i był myśliwym "Mieszkał on na pustyni Paran; a matka jego wzięła dla niego żonę z ziemi egipskiej" Czyli mieszkał syn Abrahama, Ismael na półpustyni Paran - centralnej, środkowo - wschodniej części półwyspu Synaj, a matka jego Hagar wzięła dla Ismaela żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą (Rdz.21,19-21)
zebulonow7
Księga Rodzaju 21,19-21
"I otworzył Bóg oczy jej i ujrzała studnię z wodą, a poszedłszy, napełniła bukłak wodą i dała chłopcu pić" Czyli i uczynił Bóg Wszechmogący studnię- niewyczerpane źródło wody,które ujrzała Hagar, a poszedłszy do uczynionej studni, napełniła bukłak wodą - rodzaj informacji i dała chłopcu. By dostarczyć jego rodzajowi informacji, wodę - rodzaj informacji "I był Bóg z chłopcem, a gdy podrósł, zamieszkał na pustyni i był łucznikiem" Czyli i strzegł Bóg Wszechmogący chłopca - syna Abrahama, a gdy był dorosłym, zamieszkał na półpustyni i był myśliwym "Mieszkał on na pustyni Paran; a matka jego wzięła dla niego żonę z ziemi egipskiej" Czyli mieszkał syn Abrahama, Ismael na półpustyni Paran - centralnej, środkowo - wschodniej części półwyspu Synaj, a matka jego Hagar wzięła dla Ismaela żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą (Rdz.21,19-21)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 21,22-25
"W tym czasie rzekł Abimelech i Pikol, dowódca jego wojska, do Abrahama: Bóg jest z tobą we wszystkim, co czynisz" Czyli w tym samym czasie gdy Hagar - matka Ismaela wzięła dla Ismaela, syna Abrahama, żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą. Rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha króla Gerrary i Pikola dowódcy Abimelecha wojska, do Abrahama tak: Bóg jest z Abrahamem we wszystkim, co czyni, bo Abraham wypełniał wolę Boga Wszechmogącego "Przysięgnij mi więc tu teraz na Boga, że nie zdradzisz ani mnie, ani potomka mego, ani rodu mego;" Czyli Abraham ma więc przyrzec Abimelechowi teraz w jego mieście - państwie Gerar, w którym przebywał, na Boga Wszechmogącego, że nie dokona działalności na szkodę ani króla Abimelecha, ani potomka Abimelecha, ani rodu Abimelecha "takie dobrodziejstwo, jakie ja wyświadczyłem tobie," Czyli takie dobrodziejstwo, jakie Abimelech wyświadczył Abrahamowi, wyświadczył również faraon w Egipcie (Rdz.12,16)"wyświadczysz mnie i ziemi, w której jesteś gościem" Czyli Abraham ma wyświadczyć takie samo dobrodziejstwo Abimelechowi i temu miejscu na ziemi, w której Abraham jest przybyszem "Wtedy Abraham odpowiedział: Przysięgam" Czyli wtedy na ten nośnik informacji Abimelecha, Abraham odpowiedział: Przyrzekam "A gdy potem Abraham wypomniał Abimelechowi sprawę studni z wodą, którą gwałtem zajęli słudzy Abimelecha" Czyli a gdy potem po przyrzeczeniu, Abraham wypomniał Abimelechowi wydarzenia z wykopaną studnią z wodą, którą przemocą przejęła służba Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha (Rdz.21,22-25)
zebulonow7
Księga Rodzaju 21,22-25
"W tym czasie rzekł Abimelech i Pikol, dowódca jego wojska, do Abrahama: Bóg jest z tobą we wszystkim, co czynisz" Czyli w tym samym czasie gdy Hagar - matka Ismaela wzięła dla Ismaela, syna Abrahama, żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą. Rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha króla Gerrary i Pikola dowódcy Abimelecha wojska, do Abrahama tak: Bóg jest z Abrahamem we wszystkim, co czyni, bo Abraham wypełniał wolę Boga Wszechmogącego "Przysięgnij mi więc tu teraz na Boga, że nie zdradzisz ani mnie, ani potomka mego, ani rodu mego;" Czyli Abraham ma więc przyrzec Abimelechowi teraz w jego mieście - państwie Gerar, w którym przebywał, na Boga Wszechmogącego, że nie dokona działalności na szkodę ani króla Abimelecha, ani potomka Abimelecha, ani rodu Abimelecha "takie dobrodziejstwo, jakie ja wyświadczyłem tobie," Czyli takie dobrodziejstwo, jakie Abimelech wyświadczył Abrahamowi, wyświadczył również faraon w Egipcie (Rdz.12,16)"wyświadczysz mnie i ziemi, w której jesteś gościem" Czyli Abraham ma wyświadczyć takie samo dobrodziejstwo Abimelechowi i temu miejscu na ziemi, w której Abraham jest przybyszem "Wtedy Abraham odpowiedział: Przysięgam" Czyli wtedy na ten nośnik informacji Abimelecha, Abraham odpowiedział: Przyrzekam "A gdy potem Abraham wypomniał Abimelechowi sprawę studni z wodą, którą gwałtem zajęli słudzy Abimelecha" Czyli a gdy potem po przyrzeczeniu, Abraham wypomniał Abimelechowi wydarzenia z wykopaną studnią z wodą, którą przemocą przejęła służba Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha (Rdz.21,22-25)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 21,26-30
„Abimelech odpowiedział: Nie wiem, kto to uczynił; ty bowiem nie powiadomiłeś mnie o tym,” Czyli Abimelech król Gerary odpowiedział Abrahamowi: Nie wiem, a wykopaną studnię z wodą przemocą przejęła służba króla Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha, a Abraham nie powiadomił Abimelecha o tym, że służba króla Abimelecha przemocą przejęła studnię z wodą, której nie wykopała ”a ja również nie słyszałem o tym do dnia dzisiejszego” Czyli a król Abimelech nie słyszał do dnia, w którym Abraham powiadomił króla Abimelecha, że jego służba przemocą przejęła wykopaną studnię z wodą, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha „Wtedy Abraham wziął owce i woły i dał Abimelechowi, i obaj zawarli przymierze” Czyli wtedy Abrahama część trzody będzie należała do Abimelecha, i tak Abraham wypełniając wolę Boga Wszechmogącego, zawarł wzajemne zobowiązania z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana - syn Chama (Rdz.9,25; 10,19) „Abraham zaś odłączył siedem jagniąt z trzody osobno” Czyli Abraham natomiast odłączył siedem jagniąt z trzody osobno, by były świadectwem, że w sześć dni wykopał studnię z wodą, a siódmego dnia w szabat – sobota odpoczął dla zdrowia swojego „Rzekł tedy Abimelech do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które odłączyłeś ? „ Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja – nośnik informacji, nieświadomego szabatu – sobota, Abimelecha do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które Abraham odłączył „A on odpowiedział: Przyjmij tych siedem jagniąt z ręki mojej, aby mi były świadectwem, że ja wykopałem tę studnię” Czyli a Abraham odpowiedział: Przyjęcie tych siedmiu jagniąt przez Abimelecha z ręki Abrahama było świadectwem, że Abraham wykopał studnię z wodą w sześć dni, a w siódmy dzień szabatu odpoczął (Rdz.2,2-3)Czyli analogicznie do dziejów, sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia szabatu – sobota odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz.21,26-30)
zebulonow7
Księga Rodzaju 21,26-30
„Abimelech odpowiedział: Nie wiem, kto to uczynił; ty bowiem nie powiadomiłeś mnie o tym,” Czyli Abimelech król Gerary odpowiedział Abrahamowi: Nie wiem, a wykopaną studnię z wodą przemocą przejęła służba króla Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha, a Abraham nie powiadomił Abimelecha o tym, że służba króla Abimelecha przemocą przejęła studnię z wodą, której nie wykopała ”a ja również nie słyszałem o tym do dnia dzisiejszego” Czyli a król Abimelech nie słyszał do dnia, w którym Abraham powiadomił króla Abimelecha, że jego służba przemocą przejęła wykopaną studnię z wodą, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha „Wtedy Abraham wziął owce i woły i dał Abimelechowi, i obaj zawarli przymierze” Czyli wtedy Abrahama część trzody będzie należała do Abimelecha, i tak Abraham wypełniając wolę Boga Wszechmogącego, zawarł wzajemne zobowiązania z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana - syn Chama (Rdz.9,25; 10,19) „Abraham zaś odłączył siedem jagniąt z trzody osobno” Czyli Abraham natomiast odłączył siedem jagniąt z trzody osobno, by były świadectwem, że w sześć dni wykopał studnię z wodą, a siódmego dnia w szabat – sobota odpoczął dla zdrowia swojego „Rzekł tedy Abimelech do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które odłączyłeś ? „ Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja – nośnik informacji, nieświadomego szabatu – sobota, Abimelecha do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które Abraham odłączył „A on odpowiedział: Przyjmij tych siedem jagniąt z ręki mojej, aby mi były świadectwem, że ja wykopałem tę studnię” Czyli a Abraham odpowiedział: Przyjęcie tych siedmiu jagniąt przez Abimelecha z ręki Abrahama było świadectwem, że Abraham wykopał studnię z wodą w sześć dni, a w siódmy dzień szabatu odpoczął (Rdz.2,2-3)Czyli analogicznie do dziejów, sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia szabatu – sobota odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz.21,26-30)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 21,31-34
"Dlatego nazwano to miejsce Beer - Szeba, ponieważ tam obaj złożyli przysięgę" Czyli dlatego nazwano tą studnię - źródło wody ograniczone przestrzenią, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb Studnią - Przymierza, ponieważ tam Abraham wypełniający wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama (Rdz.9,25;10,19) Złożyli wzajemne przyrzeczenia przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią. Wykopanej przez Abrahama w sześć dni, a siódmego dnia odpoczął dla zdrowia swojego, a którą przemocą przejęła służba króla Abimelecha. Analogicznie do dziejów sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmy dzień szabatu - sobota odpoczynku (Rdz.2,2-3) "Tak zawarli przymierze w Beer - Szebie" Czyli i tak zawarli wzajemne przyrzeczenia i zobowiązania przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią i nazwane Studnia - Przymierza "Potem wstał Abimelech i Pikol dowódca jego wojska, i wrócili do ziemi filistyńskiej" Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań wstał Abimelech i Pikol, dowódca Abimelecha wojska, i wrócili na południe ziemi Kanaan "Abraham zaś zasadził tamaryszek w Beer - Szebie i wzywał tam imienia Pana, Boga Wiekuistego" Czyli Abraham natomiast zasadził tamaryszek - rodzaj zamieszczonej informacji, z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji bez owocu - produkt rodzaju zamieszczonej informacji. W miejscu zawarcia wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb i wzywał przy Studni - Przymierza imienia Wszechmogącego, Boga - źródła życia, trwającego wiecznie, istniejącego od dawna, od zawsze " Potem Abraham przebywał w ziemi filistyńskiej przez długi czas jako gość " Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, Abraham przebywał na południu ziemi Kanaan, którą Bóg Wszechmogący da potomkom Abrahama przez długi czas jako przybysz ( Rdz. 21,31-34)
zebulonow7
Księga Rodzaju 21,31-34
"Dlatego nazwano to miejsce Beer - Szeba, ponieważ tam obaj złożyli przysięgę" Czyli dlatego nazwano tą studnię - źródło wody ograniczone przestrzenią, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb Studnią - Przymierza, ponieważ tam Abraham wypełniający wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama (Rdz.9,25;10,19) Złożyli wzajemne przyrzeczenia przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią. Wykopanej przez Abrahama w sześć dni, a siódmego dnia odpoczął dla zdrowia swojego, a którą przemocą przejęła służba króla Abimelecha. Analogicznie do dziejów sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmy dzień szabatu - sobota odpoczynku (Rdz.2,2-3) "Tak zawarli przymierze w Beer - Szebie" Czyli i tak zawarli wzajemne przyrzeczenia i zobowiązania przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią i nazwane Studnia - Przymierza "Potem wstał Abimelech i Pikol dowódca jego wojska, i wrócili do ziemi filistyńskiej" Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań wstał Abimelech i Pikol, dowódca Abimelecha wojska, i wrócili na południe ziemi Kanaan "Abraham zaś zasadził tamaryszek w Beer - Szebie i wzywał tam imienia Pana, Boga Wiekuistego" Czyli Abraham natomiast zasadził tamaryszek - rodzaj zamieszczonej informacji, z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji bez owocu - produkt rodzaju zamieszczonej informacji. W miejscu zawarcia wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb i wzywał przy Studni - Przymierza imienia Wszechmogącego, Boga - źródła życia, trwającego wiecznie, istniejącego od dawna, od zawsze " Potem Abraham przebywał w ziemi filistyńskiej przez długi czas jako gość " Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, Abraham przebywał na południu ziemi Kanaan, którą Bóg Wszechmogący da potomkom Abrahama przez długi czas jako przybysz ( Rdz. 21,31-34)
Gość napisał(a):uwielbiam to czytać
Gość
uwielbiam to czytać
Gość napisał(a):Księga Rodzaju 22,1-3
"Po tych wydarzeniach wystawił Bóg Abrahama na próbę i rzekł do niego: Abrahamie ! A on odpowiedział: Otom ja` Czyli po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań Abrahama wypełniającego wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama(Rdz.9,25) Wystawił Bóg Wszechmogący Abrahama na próbę, czy boi się Boga Wszechmogącego, i nie wzbroni się ofiarować jedynego syna swego, którego miłował i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. A Abrahama mowa słów była: Otom ja jest` I rzekł: Weź syna swego, jedynaka swego, Izaaka, którego miłujesz, i udaj się do kraju Moria, i złóż go tam w ofierze całopalnej na jednej z gór, o której ci powiem` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. By wziął, i syna swego, i jedynaka swego, i którego miłuje, i ma się udać do górzystego kraju Moria, i ma złożyć tam Izaaka w ofierze całopalnej, na którą się składało zwierzęta w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Na jednej z wielu gór, o której Bóg Wszechmogący powie Abrahamowi` Wstał tedy Abraham wczesnym rankiem, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług swoich i syna swego Izaaka,` Czyli wstał wtedy Abraham wczesnym rankiem, bo po wschodzie słońca, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług, z wielu sług swoich i syna swego, jedynaka swego Izaaka ` a narąbawszy drew na całopalenie, wstał i poszedł na miejsce, o którym mu powiedział Bóg` Czyli a narąbawszy drew na ofiarę całopalną, wstał i z północno - zachodniego krańca ziemi Negeb - Breer - Szeby poszedł na północny - wschód do górzystego kraju Moria, na jedną z wielu gór, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący (Rdz.22,1-3)
Gość
Księga Rodzaju 22,1-3
"Po tych wydarzeniach wystawił Bóg Abrahama na próbę i rzekł do niego: Abrahamie ! A on odpowiedział: Otom ja` Czyli po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań Abrahama wypełniającego wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama(Rdz.9,25) Wystawił Bóg Wszechmogący Abrahama na próbę, czy boi się Boga Wszechmogącego, i nie wzbroni się ofiarować jedynego syna swego, którego miłował i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. A Abrahama mowa słów była: Otom ja jest` I rzekł: Weź syna swego, jedynaka swego, Izaaka, którego miłujesz, i udaj się do kraju Moria, i złóż go tam w ofierze całopalnej na jednej z gór, o której ci powiem` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. By wziął, i syna swego, i jedynaka swego, i którego miłuje, i ma się udać do górzystego kraju Moria, i ma złożyć tam Izaaka w ofierze całopalnej, na którą się składało zwierzęta w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Na jednej z wielu gór, o której Bóg Wszechmogący powie Abrahamowi` Wstał tedy Abraham wczesnym rankiem, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług swoich i syna swego Izaaka,` Czyli wstał wtedy Abraham wczesnym rankiem, bo po wschodzie słońca, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług, z wielu sług swoich i syna swego, jedynaka swego Izaaka ` a narąbawszy drew na całopalenie, wstał i poszedł na miejsce, o którym mu powiedział Bóg` Czyli a narąbawszy drew na ofiarę całopalną, wstał i z północno - zachodniego krańca ziemi Negeb - Breer - Szeby poszedł na północny - wschód do górzystego kraju Moria, na jedną z wielu gór, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący (Rdz.22,1-3)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 22,4-7
"Trzeciego dnia podniósł Abraham oczy swoje i ujrzał z daleka to miejsce" Czyli od wyjścia z Beer - Szeby, po dwóch dniach doszli do miejsca, z którego trzeciego dnia Abraham ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, na której Salomon zbuduje świątynie (2Kron.3,1) Do składania ofiar ze zwierząt w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) "Wtedy rzekł Abraham do sług swoich: Zostańcie tutaj z osłem, a ja z chłopcem pójdziemy tam, a gdy się pomodlimy, wrócimy do was" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do dwóch sług swoich: Zostańcie z osłem tutaj gdzie Abraham, trzeciego dnia ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, a Abraham z Izaakiem pójdą na górę Moria, a po mowie słów Abrahama i Izaaka do Boga Wszechmogącego, wrócą do sług Abrahama. Bo słudzy niewiedzą, co ich pan czyni "Abraham wziął drwa na całopalenie i włożył je na syna swego Izaaka," Czyli analogicznie do zmartwychwstania trzeciego dnia (Mat.20,19) i do krzyża niesionego przez Jezusa Zbawiciela na górę Golgoty w Jeruzalem (Jan.3,16) "sam zaś wziął do ręki ogień i nóż i poszli obaj razem" Czyli Abraham natomiast wziął do ręki ogień - inny stan energetyczny wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i nóż - narzędzie z kilku rodzajów informacji w wirowej formie energii, i ojciec z synem, którego miał złożyć na ofiarę całopalną poszli razem na górę Moria "I rzekł Izaak do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A ten odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! " Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A Abraham odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! "I rzekł: Oto ogień i drwa, a gdzie jest jagnię na całopalenie ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka oto jest ogień - inny stan energetyczny, wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i drwa - narąbany rodzaj informacji w wirowej formie energii o stałej częstotliwości wibracji, a gdzie jest jagnię - produkt rodzaju informacji w wirowej formie energii na całopalenie - rodzaj informacji w wirowej formie energii, w całości zamieniony w inny stan energetyczny. W zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.22,4-7)
zebulonow7
Księga Rodzaju 22,4-7
"Trzeciego dnia podniósł Abraham oczy swoje i ujrzał z daleka to miejsce" Czyli od wyjścia z Beer - Szeby, po dwóch dniach doszli do miejsca, z którego trzeciego dnia Abraham ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, na której Salomon zbuduje świątynie (2Kron.3,1) Do składania ofiar ze zwierząt w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) "Wtedy rzekł Abraham do sług swoich: Zostańcie tutaj z osłem, a ja z chłopcem pójdziemy tam, a gdy się pomodlimy, wrócimy do was" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do dwóch sług swoich: Zostańcie z osłem tutaj gdzie Abraham, trzeciego dnia ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, a Abraham z Izaakiem pójdą na górę Moria, a po mowie słów Abrahama i Izaaka do Boga Wszechmogącego, wrócą do sług Abrahama. Bo słudzy niewiedzą, co ich pan czyni "Abraham wziął drwa na całopalenie i włożył je na syna swego Izaaka," Czyli analogicznie do zmartwychwstania trzeciego dnia (Mat.20,19) i do krzyża niesionego przez Jezusa Zbawiciela na górę Golgoty w Jeruzalem (Jan.3,16) "sam zaś wziął do ręki ogień i nóż i poszli obaj razem" Czyli Abraham natomiast wziął do ręki ogień - inny stan energetyczny wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i nóż - narzędzie z kilku rodzajów informacji w wirowej formie energii, i ojciec z synem, którego miał złożyć na ofiarę całopalną poszli razem na górę Moria "I rzekł Izaak do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A ten odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! " Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A Abraham odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! "I rzekł: Oto ogień i drwa, a gdzie jest jagnię na całopalenie ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka oto jest ogień - inny stan energetyczny, wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i drwa - narąbany rodzaj informacji w wirowej formie energii o stałej częstotliwości wibracji, a gdzie jest jagnię - produkt rodzaju informacji w wirowej formie energii na całopalenie - rodzaj informacji w wirowej formie energii, w całości zamieniony w inny stan energetyczny. W zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.22,4-7)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 22,8-11
"Abraham odpowiedział: Bóg upatrzył sobie jagnię na całopalenie, synu mój. I szli obaj razem` Czyli Abrahama odpowiedzią była mowa słów: Bóg Wszechmogący upatrzył sobie jagnię na całopalenie synu mój. I szli razem ojciec z synem, którego miał złożyć na całopalenie na górze Moria. `A gdy przybyli na miejsce, o którym mu Bóg powiedział, zbudował tam ołtarz i ułożył drwa` Czyli a gdy Abraham z Izaakiem przybyli na górę Moria w Salem - Jeruzalem, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący, zbudował Abraham na górze Moria ołtarz - budowla cztero narożnikowa ograniczająca przestrzeń, na której Abraham ułożył drwa na całopalenie. Immanentny świątynnemu systemowi ofiarniczemu, który zbuduje Salomon na górze Moria w Jeruzalemie (2Kron.3,1) `Potem związał syna swego Izaaka i położył go na ołtarzu na drwach` Czyli potem gdy zbudował ołtarz związał syna swego, jedynaka swego i położył Izaaka na ołtarzu całopalenia na drwach `I wyciągnął Abraham swoją rękę, i wziął nóż, aby zabić syna swego` Czyli i wyciągnął Abraham swoją rękę - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, i wziął nóż, aby zabić syna swego, jedynaka swego Izaaka `Lecz anioł Pański zawołał nań z nieba i rzekł: Abrahamie ! Abrahamie ! A on rzekł: Otom ja ! ` Czyli lecz posłaniec Boga Wszechmogącego zawołał z nieba - miejsce poza czasoprzestrzenią na Abrahama i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, umownego imienia dwukrotnie powtórzonego Abrahamie ! Abrahamie ! A Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, mowy słów: Otom ja jest ! (Rdz.22,8-11)
zebulonow7
Księga Rodzaju 22,8-11
"Abraham odpowiedział: Bóg upatrzył sobie jagnię na całopalenie, synu mój. I szli obaj razem` Czyli Abrahama odpowiedzią była mowa słów: Bóg Wszechmogący upatrzył sobie jagnię na całopalenie synu mój. I szli razem ojciec z synem, którego miał złożyć na całopalenie na górze Moria. `A gdy przybyli na miejsce, o którym mu Bóg powiedział, zbudował tam ołtarz i ułożył drwa` Czyli a gdy Abraham z Izaakiem przybyli na górę Moria w Salem - Jeruzalem, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący, zbudował Abraham na górze Moria ołtarz - budowla cztero narożnikowa ograniczająca przestrzeń, na której Abraham ułożył drwa na całopalenie. Immanentny świątynnemu systemowi ofiarniczemu, który zbuduje Salomon na górze Moria w Jeruzalemie (2Kron.3,1) `Potem związał syna swego Izaaka i położył go na ołtarzu na drwach` Czyli potem gdy zbudował ołtarz związał syna swego, jedynaka swego i położył Izaaka na ołtarzu całopalenia na drwach `I wyciągnął Abraham swoją rękę, i wziął nóż, aby zabić syna swego` Czyli i wyciągnął Abraham swoją rękę - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, i wziął nóż, aby zabić syna swego, jedynaka swego Izaaka `Lecz anioł Pański zawołał nań z nieba i rzekł: Abrahamie ! Abrahamie ! A on rzekł: Otom ja ! ` Czyli lecz posłaniec Boga Wszechmogącego zawołał z nieba - miejsce poza czasoprzestrzenią na Abrahama i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, umownego imienia dwukrotnie powtórzonego Abrahamie ! Abrahamie ! A Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, mowy słów: Otom ja jest ! (Rdz.22,8-11)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 22,12-15
"I rzekł: Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic, bo teraz wiem, że boisz się Boga, gdyż nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Abrahama: Nie podnoś swojej ręki na syna swego, jedynaka swego Izaaka i nie czyń mu nic złego, bo teraz posłaniec Boga Wszechmogącego wie, że Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego, gdyż nie wzbronił się ofiarować na całopalenie syna swego, jedynaka swego Izaaka. Potomka obiecanego i danego od Boga Wszechmogącego "A gdy Abraham podniósł oczy, ujrzał za sobą barana, który rogami uwikłał się w krzakach" Czyli a gdy Abraham spojrzał wstecz, ujrzał barana - rodzaj informacji, uczynionej przez Boga Wszechmogącego, który rogami - rodzaj informacji, uwikłał się w krzakach - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. "Poszedł tedy Abraham, a wziąwszy barana, złożył go na całopalenie zamiast syna swego" Czyli poszedł wtedy Abraham gdy w zastępstwie człowieka składano na całopalenie zwierzęta, a wziąwszy barana - rodzaj informacji złożył go na całopalenie zamiast syna swego, jedynaka swego Izaaka, potomka danego od Boga Wszechmogącego. By krwią ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka. Zakryć w obrazie holograficznym człowieka i w całym uniwersum holograficznym, zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) Źródło falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości " I nazwał Abraham to miejsce: Pan zaopatruje" Czyli i nazwał Abraham górę Moria w Jeruzalemie: Bóg Wszechmogący zaopatruje w zwierzęta na całopalenie w zastępstwie człowieka. " Dlatego mówi się po dziś dzień: Na górze Pana jest zaopatrzenie" Czyli dlatego mówi się po dziś dzień, na górze Moria w Jeruzalemie, wybranej przez Boga Wszechmogącego do składania ofiar całopalenia w zastępstwie człowieka, na której Salomon zbudował świątynny system ofiarniczy (2 Kron.3,1) Zniesiony przez ofiarę Jezusa Zbawiciela za każdego z nas. By w obrazie holograficznym każdego z nas i w całym uniwersum holograficznym, był obraz Jezusa Zbawiciela. Najdoskonalszy wzór człowieka w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego.By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. " Potem zawołał anioł Pański powtórnie z nieba na Abrahama mówiąc:" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalenia z barana zamiast z Izaaka zawołał posłaniec Boga Wszechmogącego powtórnie z miejsca poza czasoprzestrzenią na Abrahama mową słów: ( Rdz 22,12-15)
zebulonow7
Księga Rodzaju 22,12-15
"I rzekł: Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic, bo teraz wiem, że boisz się Boga, gdyż nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Abrahama: Nie podnoś swojej ręki na syna swego, jedynaka swego Izaaka i nie czyń mu nic złego, bo teraz posłaniec Boga Wszechmogącego wie, że Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego, gdyż nie wzbronił się ofiarować na całopalenie syna swego, jedynaka swego Izaaka. Potomka obiecanego i danego od Boga Wszechmogącego "A gdy Abraham podniósł oczy, ujrzał za sobą barana, który rogami uwikłał się w krzakach" Czyli a gdy Abraham spojrzał wstecz, ujrzał barana - rodzaj informacji, uczynionej przez Boga Wszechmogącego, który rogami - rodzaj informacji, uwikłał się w krzakach - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. "Poszedł tedy Abraham, a wziąwszy barana, złożył go na całopalenie zamiast syna swego" Czyli poszedł wtedy Abraham gdy w zastępstwie człowieka składano na całopalenie zwierzęta, a wziąwszy barana - rodzaj informacji złożył go na całopalenie zamiast syna swego, jedynaka swego Izaaka, potomka danego od Boga Wszechmogącego. By krwią ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka. Zakryć w obrazie holograficznym człowieka i w całym uniwersum holograficznym, zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) Źródło falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości " I nazwał Abraham to miejsce: Pan zaopatruje" Czyli i nazwał Abraham górę Moria w Jeruzalemie: Bóg Wszechmogący zaopatruje w zwierzęta na całopalenie w zastępstwie człowieka. " Dlatego mówi się po dziś dzień: Na górze Pana jest zaopatrzenie" Czyli dlatego mówi się po dziś dzień, na górze Moria w Jeruzalemie, wybranej przez Boga Wszechmogącego do składania ofiar całopalenia w zastępstwie człowieka, na której Salomon zbudował świątynny system ofiarniczy (2 Kron.3,1) Zniesiony przez ofiarę Jezusa Zbawiciela za każdego z nas. By w obrazie holograficznym każdego z nas i w całym uniwersum holograficznym, był obraz Jezusa Zbawiciela. Najdoskonalszy wzór człowieka w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego.By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. " Potem zawołał anioł Pański powtórnie z nieba na Abrahama mówiąc:" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalenia z barana zamiast z Izaaka zawołał posłaniec Boga Wszechmogącego powtórnie z miejsca poza czasoprzestrzenią na Abrahama mową słów: ( Rdz 22,12-15)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 22,16-19
"Przysiągłem na siebie samego, mówi Pan: Ponieważ to uczyniłeś i nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego," Czyli złożyłem przyrzeczenie samemu sobie, mówi Bóg Wszechmogący: Ponieważ chciał Abraham wykonać wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się ofiarować na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "będę ci błogosławił obficie i rozmnożę tak licznie potomstwo twoje jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza," Czyli będzie Bóg Wszechmogący w Abrahamie wypełniał swoją wolę w obfitości i rozmnoży tak licznie potomstwo Abrahama jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza, których zliczyć nie będzie można "a potomkowie twoi zdobędą grody nieprzyjaciół swoich," Czyli a potomkowie Abrahama zdobędą miejsca zamieszkania przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana wrogów potomków Abrahama "i w potomstwie twoim błogosławione będą wszystkie narody ziemi za to, że usłuchałeś głosu mego" Czyli Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się złożyć na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "Potem powrócił Abraham do sług swoich i wstawszy poszli razem do Beer - Szeby" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalnej z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka. Powrócił Abraham do sług swoich, którzy nie wiedzieli, co uczynił Abraham i wstawszy z miejsca, z którego Abraham zobaczył górę Moria poszli razem do Beer - Szeby tj. Studni Przymierza. "I mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie" Czyli i gdy powrócił z góry Moria, mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie (Rdz.22,16-19)
zebulonow7
Księga Rodzaju 22,16-19
"Przysiągłem na siebie samego, mówi Pan: Ponieważ to uczyniłeś i nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego," Czyli złożyłem przyrzeczenie samemu sobie, mówi Bóg Wszechmogący: Ponieważ chciał Abraham wykonać wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się ofiarować na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "będę ci błogosławił obficie i rozmnożę tak licznie potomstwo twoje jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza," Czyli będzie Bóg Wszechmogący w Abrahamie wypełniał swoją wolę w obfitości i rozmnoży tak licznie potomstwo Abrahama jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza, których zliczyć nie będzie można "a potomkowie twoi zdobędą grody nieprzyjaciół swoich," Czyli a potomkowie Abrahama zdobędą miejsca zamieszkania przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana wrogów potomków Abrahama "i w potomstwie twoim błogosławione będą wszystkie narody ziemi za to, że usłuchałeś głosu mego" Czyli Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się złożyć na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "Potem powrócił Abraham do sług swoich i wstawszy poszli razem do Beer - Szeby" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalnej z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka. Powrócił Abraham do sług swoich, którzy nie wiedzieli, co uczynił Abraham i wstawszy z miejsca, z którego Abraham zobaczył górę Moria poszli razem do Beer - Szeby tj. Studni Przymierza. "I mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie" Czyli i gdy powrócił z góry Moria, mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie (Rdz.22,16-19)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 22,20-24
"Po tych wydarzeniach doniesiono Abrahamowi: Oto Milka urodziła Nachorowi, bratu twojemu:" Czyli po złożeniu ofiary z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka, na górze Moria i powrocie do Beer - Szeby, doniesiono Abrahamowi z Haranu (Rdz.11,31) Oto Milka córka Harana (Rdz.11,29)brata Abrahama urodziła Nachorowi, bratu Abrahama: Usa, Nachora pierworodnego, i Buza, brata pierworodnego, i Kemuela, ojca Arama, który zrodzi plemiona według swojego imienia. I Keseda i Chaso, i Pildasza, i Jidlafa i Betuela ojca Rebeki "A Betuel zrodził Rebekę. Tych ośmiu urodziła Milka Nachorowi, bratu Abrahama" Czyli a Betuel, syn Nachora, brat Abrahama zrodził Rebekę. Tych ośmiu synów, potomków danych od Boga Wszechmogącego, urodziła Milka córka Harana, Nachorowi, bratu Abrahama "A nałożnica jego, imieniem Reuma, także urodziła Tebacha, Gachama, Tachasza i Maachę" Czyli a nałożnica Nachora, imieniem Reuma także urodziła Nachorowi synów, czterech potomków danych od Boga Wszechmogącego. Budowniczych szeregu miast-państw w zachodniej części Azji Mniejszej (Rdz.22,20-24)
zebulonow7
Księga Rodzaju 22,20-24
"Po tych wydarzeniach doniesiono Abrahamowi: Oto Milka urodziła Nachorowi, bratu twojemu:" Czyli po złożeniu ofiary z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka, na górze Moria i powrocie do Beer - Szeby, doniesiono Abrahamowi z Haranu (Rdz.11,31) Oto Milka córka Harana (Rdz.11,29)brata Abrahama urodziła Nachorowi, bratu Abrahama: Usa, Nachora pierworodnego, i Buza, brata pierworodnego, i Kemuela, ojca Arama, który zrodzi plemiona według swojego imienia. I Keseda i Chaso, i Pildasza, i Jidlafa i Betuela ojca Rebeki "A Betuel zrodził Rebekę. Tych ośmiu urodziła Milka Nachorowi, bratu Abrahama" Czyli a Betuel, syn Nachora, brat Abrahama zrodził Rebekę. Tych ośmiu synów, potomków danych od Boga Wszechmogącego, urodziła Milka córka Harana, Nachorowi, bratu Abrahama "A nałożnica jego, imieniem Reuma, także urodziła Tebacha, Gachama, Tachasza i Maachę" Czyli a nałożnica Nachora, imieniem Reuma także urodziła Nachorowi synów, czterech potomków danych od Boga Wszechmogącego. Budowniczych szeregu miast-państw w zachodniej części Azji Mniejszej (Rdz.22,20-24)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 23,1-2
"A Sara żyła sto dwadzieścia siedem lat; tyle było lat życia Sary" Czyli a Sara o umownie zwanym imieniu, to ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym się odbywały cyklicznie przez sto dwadzieścia siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Tyle było cyklicznych lat lunarnych w oddziaływaniach informacyjnych z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzaju informacji "Sara umarła w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi kanaanejskiej " Czyli Sara, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Zaprzestał cyklicznych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego syna Chama. "Tam też przyszedł Abraham, aby odbyć żałobę po Sarze i opłakiwać ją" Czyli tam też do ziemi potomków Kanaana przyszedł Abraham, aby odbyć rytuał po zmarłej Sarze i dźwiękami, wibracją odbyć rytuał po zmarłej Sarze (Rdz.23,1-2)
zebulonow7
Księga Rodzaju 23,1-2
"A Sara żyła sto dwadzieścia siedem lat; tyle było lat życia Sary" Czyli a Sara o umownie zwanym imieniu, to ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym się odbywały cyklicznie przez sto dwadzieścia siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Tyle było cyklicznych lat lunarnych w oddziaływaniach informacyjnych z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzaju informacji "Sara umarła w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi kanaanejskiej " Czyli Sara, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Zaprzestał cyklicznych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego syna Chama. "Tam też przyszedł Abraham, aby odbyć żałobę po Sarze i opłakiwać ją" Czyli tam też do ziemi potomków Kanaana przyszedł Abraham, aby odbyć rytuał po zmarłej Sarze i dźwiękami, wibracją odbyć rytuał po zmarłej Sarze (Rdz.23,1-2)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 23,3-8
"Potem Abraham wstał od swojej zmarłej i rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was osiadłym przybyszem; dajcie mi u siebie na własność grób, abym mógł wynieść z domu i pochować moją zmarłą" Czyli potem gdy Abraham odbył rytuał po swojej zmarłej żonie wtedy rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was - plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) osiedlonym przybyszem dajcie mi pośród waszego plemienia na własność mój grób, abym mógł wynieś z domu i pochować w moim własnym grobie moją zmarłą żonę "Chetyci zaś odpowiedzieli Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Ty jesteś pośród nas księciem Bożym" Czyli plemię Chetytów natomiast odpowiedziało Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Świadomi, że Abraham pośród plemion Chetytów jest księciem i prorokiem Bożym. Ale nieświadomych, że są przeklętymi - nieświadomymi potomkami Kanaana, syna Chama "Pochowaj więc swoją zmarłą w najlepszym z grobów naszych" Czyli nieświadomych, że Abraham nie może pochować swojej zmarłej żony w najlepszym z grobów, pośród plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, potomków Kanaana, syna Chama "Żaden z nas nie odmówi ci grobu swego, abyś mógł pochować swą zmarłą" Czyli żaden z plemienia Chetytów nie odmówił by Abrahamowi grobu swego. Bo był świadomym, że zostałby wyróżnionym, bo byłaby w jego grobie pochowana zmarła żona Abrahama, księcia i proroka Wszechmogącego Boga. Ale też żaden z plemienia Chetytów, nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony Sary, pośród przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Wtedy wstał Abraham i pokłonił się ludowi tego kraju, Chetytom," Czyli wtedy po nieświadomej mowie słów plemienia Chetytów, wstał Abraham i złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie " i mówił z nimi tak: Jeżeli zgadzacie się, abym wyniósł z domu i pochował zmarłą moją," Czyli i tak wtedy mówił z nimi nieświadomymi gdy się zgodzili, aby Abraham wyniósł z domu - ograniczona przestrzeń i pochował zmarłą swoją żonę " posłuchajcie mnie i wstawcie się za mną u Efrona, syna Sochara, " Czyli gdy nieświadome plemię Chetytów zgodziło się na pochowanie zmarłej Sary, w najlepszym z grobów ich, wtedy nieświadome plemię Chetytów miało posłuchać Abrahama i wstawić się za Abrahamem u Efrona, syna Sochara ( Rdz 23.3-8)
zebulonow7
Księga Rodzaju 23,3-8
"Potem Abraham wstał od swojej zmarłej i rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was osiadłym przybyszem; dajcie mi u siebie na własność grób, abym mógł wynieść z domu i pochować moją zmarłą" Czyli potem gdy Abraham odbył rytuał po swojej zmarłej żonie wtedy rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was - plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) osiedlonym przybyszem dajcie mi pośród waszego plemienia na własność mój grób, abym mógł wynieś z domu i pochować w moim własnym grobie moją zmarłą żonę "Chetyci zaś odpowiedzieli Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Ty jesteś pośród nas księciem Bożym" Czyli plemię Chetytów natomiast odpowiedziało Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Świadomi, że Abraham pośród plemion Chetytów jest księciem i prorokiem Bożym. Ale nieświadomych, że są przeklętymi - nieświadomymi potomkami Kanaana, syna Chama "Pochowaj więc swoją zmarłą w najlepszym z grobów naszych" Czyli nieświadomych, że Abraham nie może pochować swojej zmarłej żony w najlepszym z grobów, pośród plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, potomków Kanaana, syna Chama "Żaden z nas nie odmówi ci grobu swego, abyś mógł pochować swą zmarłą" Czyli żaden z plemienia Chetytów nie odmówił by Abrahamowi grobu swego. Bo był świadomym, że zostałby wyróżnionym, bo byłaby w jego grobie pochowana zmarła żona Abrahama, księcia i proroka Wszechmogącego Boga. Ale też żaden z plemienia Chetytów, nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony Sary, pośród przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Wtedy wstał Abraham i pokłonił się ludowi tego kraju, Chetytom," Czyli wtedy po nieświadomej mowie słów plemienia Chetytów, wstał Abraham i złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie " i mówił z nimi tak: Jeżeli zgadzacie się, abym wyniósł z domu i pochował zmarłą moją," Czyli i tak wtedy mówił z nimi nieświadomymi gdy się zgodzili, aby Abraham wyniósł z domu - ograniczona przestrzeń i pochował zmarłą swoją żonę " posłuchajcie mnie i wstawcie się za mną u Efrona, syna Sochara, " Czyli gdy nieświadome plemię Chetytów zgodziło się na pochowanie zmarłej Sary, w najlepszym z grobów ich, wtedy nieświadome plemię Chetytów miało posłuchać Abrahama i wstawić się za Abrahamem u Efrona, syna Sochara ( Rdz 23.3-8)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 23,9-12
"aby mi odstąpił jaskinię Machpela, którą ma na końcu pola swego" Czyli aby Abrahamowi, Efron odstąpił jaskinię Machpela, która poprzednio należała do Machpela, a którą ma Efron na końcu pola swego "Niech odstąpi mi ją za pełną cenę, abym miał własny grób wśród was" Czyli niech sprzeda Efron Abrahamowi jaskinię Machpela za pełną cenę jej wartości, aby Abraham miał swój własny grób, pośród plemienia Chetytów, przeklętych nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Efron znajdował się między Chetytami: I odpowiedział Efron, Chetyta, Abrahamowi wobec Chetytów, wobec wszystkich, którzy wchodzili w bramę jego miasta, mówiąc: " Czyli Efron był z plemienia Chetytów. I odpowiedział nieświadomy - przeklęty potomek Kanaana, syn Chama, Abrahamowi wobec plemienia Chetytów, wobec wszystkich swoich współplemieńców, którzy wchodzili w bramę Hebronu jego miasta - państwa, mówiąc: "Nie tak, panie mój, ale posłuchaj mnie: Daruje ci pole i jaskinię, która jest na nim;" Czyli mowa słów Efrona była negacją, bo nie tak, panie mój, ale Abraham ma posłuchać mowy słów Efrona. Świadomego wyróżnienia, bo daruje Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu, nie tylko jaskinię, którą ma na końcu pola swego, ale także pole. Ale nieświadomego, że jest przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syna Chama "daruję ją tobie wobec współplemieńców moich" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię wraz z polem, Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. Świadomy wyróżnienia wśród plemienia swego, z którego żaden nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony pośród przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama " Daruję ją tobie, pochowaj swą zmarłą !" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. By być wyróżnionym w śród plemienia swego, że w jaskini na końcu pola jego, pochowana będzie zmarła żona Abrahama księcia i proroka Bożego. Wtedy pokłonił się Abraham przed ludem tego kraju" Czyli wtedy Abraham złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie w ziemi kanaanejskiej ( Rdz.23,9-12)
zebulonow7
Księga Rodzaju 23,9-12
"aby mi odstąpił jaskinię Machpela, którą ma na końcu pola swego" Czyli aby Abrahamowi, Efron odstąpił jaskinię Machpela, która poprzednio należała do Machpela, a którą ma Efron na końcu pola swego "Niech odstąpi mi ją za pełną cenę, abym miał własny grób wśród was" Czyli niech sprzeda Efron Abrahamowi jaskinię Machpela za pełną cenę jej wartości, aby Abraham miał swój własny grób, pośród plemienia Chetytów, przeklętych nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Efron znajdował się między Chetytami: I odpowiedział Efron, Chetyta, Abrahamowi wobec Chetytów, wobec wszystkich, którzy wchodzili w bramę jego miasta, mówiąc: " Czyli Efron był z plemienia Chetytów. I odpowiedział nieświadomy - przeklęty potomek Kanaana, syn Chama, Abrahamowi wobec plemienia Chetytów, wobec wszystkich swoich współplemieńców, którzy wchodzili w bramę Hebronu jego miasta - państwa, mówiąc: "Nie tak, panie mój, ale posłuchaj mnie: Daruje ci pole i jaskinię, która jest na nim;" Czyli mowa słów Efrona była negacją, bo nie tak, panie mój, ale Abraham ma posłuchać mowy słów Efrona. Świadomego wyróżnienia, bo daruje Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu, nie tylko jaskinię, którą ma na końcu pola swego, ale także pole. Ale nieświadomego, że jest przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syna Chama "daruję ją tobie wobec współplemieńców moich" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię wraz z polem, Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. Świadomy wyróżnienia wśród plemienia swego, z którego żaden nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony pośród przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama " Daruję ją tobie, pochowaj swą zmarłą !" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. By być wyróżnionym w śród plemienia swego, że w jaskini na końcu pola jego, pochowana będzie zmarła żona Abrahama księcia i proroka Bożego. Wtedy pokłonił się Abraham przed ludem tego kraju" Czyli wtedy Abraham złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie w ziemi kanaanejskiej ( Rdz.23,9-12)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 23,13-16
"i rzekł do Efrona wobec ludu tego kraju tak: Raczej ty zechciej mnie wysłuchać !" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abrahama do Efrona wobec jego współplemieńców osiedlonych w Hebronie tak: Raczej ty zechciej wysłuchać mojej mowy słów "Daję ci pieniądze za pole; przyjmij je ode mnie, a wtedy pochowam tam moją zmarłą" Czyli Abraham daje Efronowi Chetycie walutę płatniczą za pole, którą Efron ma przyjąć od Abrahama. By pole Efrona, na końcu którego jest jaskinia przeszło na własność Abrahama, a wtedy Abraham pochowa w swoim własnym grobie swoją zmarłą żonę "A Efron odpowiedział Abrahamowi, mówiąc do niego tak: Posłuchaj mnie, panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebra" Czyli a Efron Chetyta odpowiedział Abrahamowi mową słów taką: Posłuchaj mnie panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebrnych monet "Cóż to jest dla mnie i dla ciebie ?" Czyli cóż to jest za cena czterysta sykli srebrnych monet dla nieubogiego Efrona Chetyty i dla księcia i proroka Abrahama "Pochowaj więc swoją zmarłą !" Czyli z niewielką korzyścią dla nieubogiego Efrona Chetyty i małą stratą księcia i proroka Abrahama. Pochowa więc Abraham swoją zmarłą żonę "Abraham zgodził się z Efronem. Następnie odważył Abraham Efronowi srebro, o którym mówił wobec Chetytów, czterysta sykli srebra, jak było w obiegu u kupców" Czyli Abraham zgodził się z mową słów Efrona Chetyty. Następnie dokonał Abraham z Efronem transakcji wagowo - pieniężnej srebrnych monet, o których mówił w obecności swoich współplemieńców, czterysta sykli srebrnych monet, jak było w ustalonym systemie monetarno - wagowym przy transakcji kupna - sprzedaży, za czasu Abrahama (Rdz.23,13-16)
zebulonow7
Księga Rodzaju 23,13-16
"i rzekł do Efrona wobec ludu tego kraju tak: Raczej ty zechciej mnie wysłuchać !" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abrahama do Efrona wobec jego współplemieńców osiedlonych w Hebronie tak: Raczej ty zechciej wysłuchać mojej mowy słów "Daję ci pieniądze za pole; przyjmij je ode mnie, a wtedy pochowam tam moją zmarłą" Czyli Abraham daje Efronowi Chetycie walutę płatniczą za pole, którą Efron ma przyjąć od Abrahama. By pole Efrona, na końcu którego jest jaskinia przeszło na własność Abrahama, a wtedy Abraham pochowa w swoim własnym grobie swoją zmarłą żonę "A Efron odpowiedział Abrahamowi, mówiąc do niego tak: Posłuchaj mnie, panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebra" Czyli a Efron Chetyta odpowiedział Abrahamowi mową słów taką: Posłuchaj mnie panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebrnych monet "Cóż to jest dla mnie i dla ciebie ?" Czyli cóż to jest za cena czterysta sykli srebrnych monet dla nieubogiego Efrona Chetyty i dla księcia i proroka Abrahama "Pochowaj więc swoją zmarłą !" Czyli z niewielką korzyścią dla nieubogiego Efrona Chetyty i małą stratą księcia i proroka Abrahama. Pochowa więc Abraham swoją zmarłą żonę "Abraham zgodził się z Efronem. Następnie odważył Abraham Efronowi srebro, o którym mówił wobec Chetytów, czterysta sykli srebra, jak było w obiegu u kupców" Czyli Abraham zgodził się z mową słów Efrona Chetyty. Następnie dokonał Abraham z Efronem transakcji wagowo - pieniężnej srebrnych monet, o których mówił w obecności swoich współplemieńców, czterysta sykli srebrnych monet, jak było w ustalonym systemie monetarno - wagowym przy transakcji kupna - sprzedaży, za czasu Abrahama (Rdz.23,13-16)
zebulonow7 napisał(a):
Księga Rodzaju 23,17-20
"Tak więc pole Efrona, które jest w Machpela naprzeciw Mamre, pole wraz z jaskinią, która się tam znajduje," Czyli tak więc pole Efrona Chetyty, które jest w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola "i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło, przeszły," Czyli pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola i wszystkie drzewa owocowe rosnące na polu i rosnące na całym obszarze pola wokoło pola, przeszły. "na własność Abrahama na oczach Chetytów wobec wszystkich, którzy zgromadzeni wchodzili w bramę jego miasta" Czyli przeszły na własność Abrahama po dokonanej transakcji, którą widziało plemię Chetytów wobec wszystkich Chetytów, którzy gromadnie wchodzili w bramę Hebronu miasta - państwa Efrona Chetyty "Potem pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Mamre, to jest Hebronu w ziemi kanaanejskiej" Czyli potem gdy Abraham kupił pole wraz z jaskinią od Efrona Chetyty. Wtedy pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na wschód od dąbrowy Mamre (Rdz.49,30) w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, to jest Hebronu, w ziemi plemienia Chetytów potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego, syna Chama (Rdz.9,25) "W ten sposób przeszło pole z jaskinią na nim od Chetytów do Abrahama jako jego własny grób" Czyli w ten sposób przeszło na własność pole z jaskinią od przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów do księcia i proroka Abrahama jako jego własny grób pośród przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów potomków Kanaana, syna Chama (Rdz,23,17-20)
zebulonow7
Księga Rodzaju 23,17-20
"Tak więc pole Efrona, które jest w Machpela naprzeciw Mamre, pole wraz z jaskinią, która się tam znajduje," Czyli tak więc pole Efrona Chetyty, które jest w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola "i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło, przeszły," Czyli pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola i wszystkie drzewa owocowe rosnące na polu i rosnące na całym obszarze pola wokoło pola, przeszły. "na własność Abrahama na oczach Chetytów wobec wszystkich, którzy zgromadzeni wchodzili w bramę jego miasta" Czyli przeszły na własność Abrahama po dokonanej transakcji, którą widziało plemię Chetytów wobec wszystkich Chetytów, którzy gromadnie wchodzili w bramę Hebronu miasta - państwa Efrona Chetyty "Potem pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Mamre, to jest Hebronu w ziemi kanaanejskiej" Czyli potem gdy Abraham kupił pole wraz z jaskinią od Efrona Chetyty. Wtedy pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na wschód od dąbrowy Mamre (Rdz.49,30) w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, to jest Hebronu, w ziemi plemienia Chetytów potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego, syna Chama (Rdz.9,25) "W ten sposób przeszło pole z jaskinią na nim od Chetytów do Abrahama jako jego własny grób" Czyli w ten sposób przeszło na własność pole z jaskinią od przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów do księcia i proroka Abrahama jako jego własny grób pośród przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów potomków Kanaana, syna Chama (Rdz,23,17-20)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 24,1-4
"A Abraham zestarzał się i posunął się w latach; Pan zaś błogosławił Abrahamowi we wszystkim" Czyli a Abraham stał się staruszkiem i przybyło mu wiele lat; Wszechmogący Bóg natomiast wypełniał swoją wolę we wszystkim, co czynił Abraham "I rzekł Abraham do sługi swego, najstarszego w domu swoim, który zarządzał całym mieniem jego:" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego, najstarszego stażem w domu Abrahama, który był administratorem wszystkiego, co należało do Abrahama "Połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje," Czyli Abraham prosi sługę swego, by położył rękę swoją - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, pod biodro Abrahama - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej "abym zaprzysiągł ciebie na Pana, Boga nieba i Boga ziemi, że nie weźmiesz żony dla syna mojego spośród córek Kanaanejczyków, wśród których mieszkam," Czyli forma zobowiązania sługi Abrahama wobec swojego pana Abrahama przed Wszechmogącym Bogiem Stworzycielem nieba i Bogiem Stworzycielem ziemi, że nie weźmie sługa Abrahama żony dla Izaaka, syna Abrahama pośród córek plemion Kanaanejczyków, wśród których mieszkał Abraham. Przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga "lecz pójdziesz do ojczyzny mojej i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego Izaaka" Czyli lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama (Rdz.11,31) i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.24,1-4)
zebulonow7
Księga Rodzaju 24,1-4
"A Abraham zestarzał się i posunął się w latach; Pan zaś błogosławił Abrahamowi we wszystkim" Czyli a Abraham stał się staruszkiem i przybyło mu wiele lat; Wszechmogący Bóg natomiast wypełniał swoją wolę we wszystkim, co czynił Abraham "I rzekł Abraham do sługi swego, najstarszego w domu swoim, który zarządzał całym mieniem jego:" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego, najstarszego stażem w domu Abrahama, który był administratorem wszystkiego, co należało do Abrahama "Połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje," Czyli Abraham prosi sługę swego, by położył rękę swoją - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, pod biodro Abrahama - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej "abym zaprzysiągł ciebie na Pana, Boga nieba i Boga ziemi, że nie weźmiesz żony dla syna mojego spośród córek Kanaanejczyków, wśród których mieszkam," Czyli forma zobowiązania sługi Abrahama wobec swojego pana Abrahama przed Wszechmogącym Bogiem Stworzycielem nieba i Bogiem Stworzycielem ziemi, że nie weźmie sługa Abrahama żony dla Izaaka, syna Abrahama pośród córek plemion Kanaanejczyków, wśród których mieszkał Abraham. Przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga "lecz pójdziesz do ojczyzny mojej i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego Izaaka" Czyli lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama (Rdz.11,31) i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.24,1-4)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 24,5-8
"A sługa mu odpowiedział: A jeśli nie zechce ta kobieta pójść ze mną do tego kraju," Czyli a sługa odpowiedział Abrahamowi: A jeśli nie zechce ta kobieta z rodu Sema pójść ze mną do kraju Kanaanejczyków, wśród których mieszkasz "czy wtedy mam zaprowadzić syna twego do ziemi, z której wyszedłeś ? " Czyli, czy wtedy sługa Abrahama ma zaprowadzić Izaaka syna Abrahama do ziemi, w której mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, do ziemi potomków Sema, z której wyszedł Abraham "Rzekł do niego Abraham: Strzeż się, abyś tam nie zaprowadził syna mojego" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego: Strzeż się tego, abyś tam, gdzie maja swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, nie zaprowadził Izaaka, syna mojego potomka danego od Wszechmogącego Boga, w starości mojej (Rdz.17,17) "Pan Bóg niebios, który mnie wziął z mojego domu ojcowskiego i z mojej ziemi i który mi przysiągł, mówiąc: Potomstwu twemu dam tę ziemię -" Czyli Wszechmogący Bóg stworzyciel niebios i ziemi, który wziął i wyprowadził Abrahama z domu ojcowskiego Teracha i z Haramu ziemi ojczystej Abrahama (Rdz.12,1-5) i który złożył przyrzeczenie mową słów, że potomstwu Abrahama da Wszechmogący Bóg ziemię kanaanejską (Rdz.13,15; 15,18; 17,8)"On pośle anioła swego przed tobą stamtąd weźmiesz żonę dla syna mojego" Czyli Wszechmogący Bóg pośle posłańca swego przed sługą Abrahama i z Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama, i z rodziny potomków Nachora brata Abrahama weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga "A jeśli ta kobieta nie zechce pójść z tobą, będziesz zwolniony od tej przysięgi mojej;" Czyli a jeśli ta kobieta z rodu Sema nie zechce pójść ze sługą Abrahama, to sługa Abrahama, będzie zwolniony z odpowiedzialności zobowiązania wobec swego pana Abrahama "tylko nie prowadź tam syna mego" Czyli tylko nie prowadź do Haranu ojczyzny mojej i do rodziny mojej syna mego, którzy mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga (Rdz.24,5-8)
zebulonow7
Księga Rodzaju 24,5-8
"A sługa mu odpowiedział: A jeśli nie zechce ta kobieta pójść ze mną do tego kraju," Czyli a sługa odpowiedział Abrahamowi: A jeśli nie zechce ta kobieta z rodu Sema pójść ze mną do kraju Kanaanejczyków, wśród których mieszkasz "czy wtedy mam zaprowadzić syna twego do ziemi, z której wyszedłeś ? " Czyli, czy wtedy sługa Abrahama ma zaprowadzić Izaaka syna Abrahama do ziemi, w której mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, do ziemi potomków Sema, z której wyszedł Abraham "Rzekł do niego Abraham: Strzeż się, abyś tam nie zaprowadził syna mojego" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego: Strzeż się tego, abyś tam, gdzie maja swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, nie zaprowadził Izaaka, syna mojego potomka danego od Wszechmogącego Boga, w starości mojej (Rdz.17,17) "Pan Bóg niebios, który mnie wziął z mojego domu ojcowskiego i z mojej ziemi i który mi przysiągł, mówiąc: Potomstwu twemu dam tę ziemię -" Czyli Wszechmogący Bóg stworzyciel niebios i ziemi, który wziął i wyprowadził Abrahama z domu ojcowskiego Teracha i z Haramu ziemi ojczystej Abrahama (Rdz.12,1-5) i który złożył przyrzeczenie mową słów, że potomstwu Abrahama da Wszechmogący Bóg ziemię kanaanejską (Rdz.13,15; 15,18; 17,8)"On pośle anioła swego przed tobą stamtąd weźmiesz żonę dla syna mojego" Czyli Wszechmogący Bóg pośle posłańca swego przed sługą Abrahama i z Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama, i z rodziny potomków Nachora brata Abrahama weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga "A jeśli ta kobieta nie zechce pójść z tobą, będziesz zwolniony od tej przysięgi mojej;" Czyli a jeśli ta kobieta z rodu Sema nie zechce pójść ze sługą Abrahama, to sługa Abrahama, będzie zwolniony z odpowiedzialności zobowiązania wobec swego pana Abrahama "tylko nie prowadź tam syna mego" Czyli tylko nie prowadź do Haranu ojczyzny mojej i do rodziny mojej syna mego, którzy mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga (Rdz.24,5-8)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 24,9-11
"Wtedy położył sługa rękę swoją pod biodro Abrahama, pana swojego, i przysiągł na to" Czyli wtedy położył sługa rękę swoją pod biodro Abrahama pana swojego, i złożył przyrzeczenie na to, że nie weźmie żony dla Izaaka, syna Abrahama spośród córek Kanaanejczyków, wśród których Abraham mieszka. Przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. Lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Abrahama i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę dla Izaaka z rodu Sema. I nie zaprowadzi sługa Abrahama Izaaka syna Abrahama do Haranu z ziemi, z której wyszedł Abraham, w której mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga. Bo Wszechmogący Bóg niebios i ziemi przysiągł Abrahamowi, że potomstwu Abrahama da ziemię Kanaanejczyków, którzy są przeklęci - nieświadomi, oddani szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. Czyniąc falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, na pewno poniosą śmiertelne konsekwencje przeklęte plemiona Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Potem wziął sługa dziesięć z wielbłądów pana swego i poszedł; a mając wszelkie kosztowności pana swego w ręku, wstał i udał się do Aram - Nacharaim, do miasta Nachora," Czyli po złożonym przyrzeczeniu wziął sługa Abrahama dziesięć z wielu wielbłądów pana swego i poszedł do Charanu ojczyzny Abrahama. Analogicznie do dziesięciu zakazów, nakazów i przykazań, by nie czynić falowych zakłóceń w systemie i nie ponieś śmiertelnych konsekwencji. A sługa mając wiele wartościowych przedmiotów pana swego w ręku swoim, wstał z miejsca, w którym przebywał i udał się do Aram - Nacharaim, do miasta Nachora i potomków Nachora. Nazwanego imieniem Aram, syna Kemuela, i z trzech pierwszych liter imienia Nachora, ojca Kemuela (Rdz.22,20-21)"i zostawił sługa Abrahama wielbłądy na spoczynek nocny poza miastem Aram - Nacharaim przy studni pod wieczór, gdy zwykle kobiety wychodziły czerpać wodę (dla zwierząt)" (Rdz.24,9-11)
zebulonow7
Księga Rodzaju 24,9-11
"Wtedy położył sługa rękę swoją pod biodro Abrahama, pana swojego, i przysiągł na to" Czyli wtedy położył sługa rękę swoją pod biodro Abrahama pana swojego, i złożył przyrzeczenie na to, że nie weźmie żony dla Izaaka, syna Abrahama spośród córek Kanaanejczyków, wśród których Abraham mieszka. Przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. Lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Abrahama i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę dla Izaaka z rodu Sema. I nie zaprowadzi sługa Abrahama Izaaka syna Abrahama do Haranu z ziemi, z której wyszedł Abraham, w której mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga. Bo Wszechmogący Bóg niebios i ziemi przysiągł Abrahamowi, że potomstwu Abrahama da ziemię Kanaanejczyków, którzy są przeklęci - nieświadomi, oddani szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. Czyniąc falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, na pewno poniosą śmiertelne konsekwencje przeklęte plemiona Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Potem wziął sługa dziesięć z wielbłądów pana swego i poszedł; a mając wszelkie kosztowności pana swego w ręku, wstał i udał się do Aram - Nacharaim, do miasta Nachora," Czyli po złożonym przyrzeczeniu wziął sługa Abrahama dziesięć z wielu wielbłądów pana swego i poszedł do Charanu ojczyzny Abrahama. Analogicznie do dziesięciu zakazów, nakazów i przykazań, by nie czynić falowych zakłóceń w systemie i nie ponieś śmiertelnych konsekwencji. A sługa mając wiele wartościowych przedmiotów pana swego w ręku swoim, wstał z miejsca, w którym przebywał i udał się do Aram - Nacharaim, do miasta Nachora i potomków Nachora. Nazwanego imieniem Aram, syna Kemuela, i z trzech pierwszych liter imienia Nachora, ojca Kemuela (Rdz.22,20-21)"i zostawił sługa Abrahama wielbłądy na spoczynek nocny poza miastem Aram - Nacharaim przy studni pod wieczór, gdy zwykle kobiety wychodziły czerpać wodę (dla zwierząt)" (Rdz.24,9-11)
zebulonow7 napisał(a):Księga Rodzaju 24,12-14
"I rzekł: Panie, Boże pana mojego Abrahama, poszczęść mi dziś i okaż łaskę panu mojemu Abrahamowi" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów nieświadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie. A pan nieświadomego sługi, Abraham jest wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga, a szczęściem nieświadomego sługi Abrahama byłaby świadomość, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie, a pan nieświadomego sługi, Abraham jest wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga. I stał się Abraham dziś, dla każdego z nas wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga. Bo nie negował i nie manipulował rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. I okazał niezasłużoną łaskę zbawienia, Wszechmogący Bóg,potomstwu Abrahama i każdemu z nas, w Jezusie Zbawicielu, aby był dla każdego z nas, najdoskonalszym wzorem człowieka. W nienegowaniu i w niemanipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel poniósł za każdego z nas. Byśmy byli świadomi, że negowanie i manipulowanie rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. To pewna i okrutna śmierć, którą Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. "Oto ja stoję u źródła wody, a córki mieszkańców tego miasta wychodzą, aby czerpać wodę" Czyli oto nieświadomy sługa Abrahama, analogicznie do wszystkich nieświadomych dziś, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie. Oto nieświadomi, stoją u źródła wody świadomości, a córki potomków Arama i Nachora, brata Abrahama z miasta Aram - Naharaim, wychodzą aby czerpać wodę,ze źródła świadomości " Niechże więc ta dziewczyna, do której powiem : Nachyl dzban twój, proszę,abym się napił, a ona powie : Pij, i wielbłądy twoje też napoję - będzie tą, którą przeznaczył, dla Izaaka," Czyli niech ta dziewczyna z rodu Sema, do której powiem: Nachyl dzban twój, proszę, abym miał udział w piciu wody ze źródła świadomości i wielbłądy twoje też napoję wodą ze źródła świadomości, będzie tą dziewczyną z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla wypełniającego wolę Wszechmogącego Boga, dla Izaaka, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego, z woli Wszechmogącego Boga "a ja po tym poznam, że okazałeś łaskę panu mojemu" Czyli a nieświadomy sługa Abrahama po tym pozna, gdy będzie pił wodę ze źródła wody świadomości, że Wszechmogący Bóg okazał niezasłużoną łaskę zbawienia, potomstwu Abrahama i każdemu z nas, w Jezusie Zbawicielu wzorze świadomości. By nie czynić falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, bo za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym. Negowaniem i manipulowaniem rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje, każdy z nas, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu (Rdz.24,12-14)
zebulonow7
Księga Rodzaju 24,12-14
"I rzekł: Panie, Boże pana mojego Abrahama, poszczęść mi dziś i okaż łaskę panu mojemu Abrahamowi" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów nieświadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie. A pan nieświadomego sługi, Abraham jest wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga, a szczęściem nieświadomego sługi Abrahama byłaby świadomość, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie, a pan nieświadomego sługi, Abraham jest wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga. I stał się Abraham dziś, dla każdego z nas wzorem wypełniania woli Wszechmogącego Boga. Bo nie negował i nie manipulował rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga. I okazał niezasłużoną łaskę zbawienia, Wszechmogący Bóg,potomstwu Abrahama i każdemu z nas, w Jezusie Zbawicielu, aby był dla każdego z nas, najdoskonalszym wzorem człowieka. W nienegowaniu i w niemanipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel poniósł za każdego z nas. Byśmy byli świadomi, że negowanie i manipulowanie rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. To pewna i okrutna śmierć, którą Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. "Oto ja stoję u źródła wody, a córki mieszkańców tego miasta wychodzą, aby czerpać wodę" Czyli oto nieświadomy sługa Abrahama, analogicznie do wszystkich nieświadomych dziś, że Wszechmogący Bóg wypełniał swoją wolę w Abrahamie. Oto nieświadomi, stoją u źródła wody świadomości, a córki potomków Arama i Nachora, brata Abrahama z miasta Aram - Naharaim, wychodzą aby czerpać wodę,ze źródła świadomości " Niechże więc ta dziewczyna, do której powiem : Nachyl dzban twój, proszę,abym się napił, a ona powie : Pij, i wielbłądy twoje też napoję - będzie tą, którą przeznaczył, dla Izaaka," Czyli niech ta dziewczyna z rodu Sema, do której powiem: Nachyl dzban twój, proszę, abym miał udział w piciu wody ze źródła świadomości i wielbłądy twoje też napoję wodą ze źródła świadomości, będzie tą dziewczyną z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla wypełniającego wolę Wszechmogącego Boga, dla Izaaka, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego, z woli Wszechmogącego Boga "a ja po tym poznam, że okazałeś łaskę panu mojemu" Czyli a nieświadomy sługa Abrahama po tym pozna, gdy będzie pił wodę ze źródła wody świadomości, że Wszechmogący Bóg okazał niezasłużoną łaskę zbawienia, potomstwu Abrahama i każdemu z nas, w Jezusie Zbawicielu wzorze świadomości. By nie czynić falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, bo za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym. Negowaniem i manipulowaniem rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje, każdy z nas, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu (Rdz.24,12-14)
Lista zalogowanych użytkowników: Brak użytkowników na forum
- Dodawanie wpisów