Salon PLUS na ulicy Gorbatowa

Założony przez obiektywna20
strony: 1
obiektywna20 napisał(a):Zastanawiam się czy tylko ja mam problemy z tym salonem. Od kilku miesięcy usiłuję dojść do porozumienia z PLUSem, niestety kolejne oczekiwania na naprawiony telefon nie przynosza rezultatu.Jakie są Wasze opinie na ten temat?

obiektywna20

Wpisów: 5
Dołączył: 16.03.2009
19-03-2009, 21:39
#1
Zastanawiam się czy tylko ja mam problemy z tym salonem. Od kilku miesięcy usiłuję dojść do porozumienia z PLUSem, niestety kolejne oczekiwania na naprawiony telefon nie przynosza rezultatu.Jakie są Wasze opinie na ten temat?
Gość napisał(a):Problem nie leży u operatora tylko w serwisie producenta telefonu który nie {nie} potrafi naprawić twojego telefonu bądz naprawia a usterka powraca poproś o wysłanie telefonu do innego serwisu. Ewentualnie o ekspertyzę tel.{usmiech}

Gość

20-03-2009, 10:33
#2
Problem nie leży u operatora tylko w serwisie producenta telefonu który nie {nie} potrafi naprawić twojego telefonu bądz naprawia a usterka powraca poproś o wysłanie telefonu do innego serwisu. Ewentualnie o ekspertyzę tel.{usmiech}
Gość napisał(a):Problem nie leży u operatora tylko w serwisie producenta telefonu który nie {nie} potrafi naprawić twojego telefonu bądz naprawia a usterka powraca poproś o wysłanie telefonu do innego serwisu. Ewentualnie o ekspertyzę tel.{usmiech}

Gość

20-03-2009, 10:33
#3
Problem nie leży u operatora tylko w serwisie producenta telefonu który nie {nie} potrafi naprawić twojego telefonu bądz naprawia a usterka powraca poproś o wysłanie telefonu do innego serwisu. Ewentualnie o ekspertyzę tel.{usmiech}
obiektywna20 napisał(a):Wiem, że operator nie jest za to odpowiedzialny. Chodzi mi o fakt, jak obsługa salonu podchodzi do klienta. To jakaś żenada.{gafa} - to, że nigdy więcej moja noga tak mnie postanie jest pewne (czekam na wygaśnięcie umowy i na telefon;/) - już 3 miesięce czekam na naprawę - w tym, że napraw było zdaje się już 4 w okresie rocznym?

obiektywna20

Wpisów: 5
Dołączył: 16.03.2009
21-03-2009, 10:46
#4
Wiem, że operator nie jest za to odpowiedzialny. Chodzi mi o fakt, jak obsługa salonu podchodzi do klienta. To jakaś żenada.{gafa} - to, że nigdy więcej moja noga tak mnie postanie jest pewne (czekam na wygaśnięcie umowy i na telefon;/) - już 3 miesięce czekam na naprawę - w tym, że napraw było zdaje się już 4 w okresie rocznym?
Gość napisał(a):...alez oczywiście ,ze nie nie jest tłumaczeniem iz salon nie ponosi odpowiedzialnosci-czyli salon ma tylko brac pieniądze od klienta.TO SALON POWINIEN STANAC NA .... I ZAŁATWIC POZYTYWNIE KLIENTA BO TO WIDAC SALONU PROBLEM ,ZE MA KIEPSKIEGO KONTRAHENTA JAKIM SĄ NAPRAWIACZE TELEFONÓW!!!!!!!!!!!!TAKIE RZECZY TO TYLKO W POLSCE ZDARZYC SIE MOGĄ.

Gość

27-03-2009, 15:43
#5
...alez oczywiście ,ze nie nie jest tłumaczeniem iz salon nie ponosi odpowiedzialnosci-czyli salon ma tylko brac pieniądze od klienta.TO SALON POWINIEN STANAC NA .... I ZAŁATWIC POZYTYWNIE KLIENTA BO TO WIDAC SALONU PROBLEM ,ZE MA KIEPSKIEGO KONTRAHENTA JAKIM SĄ NAPRAWIACZE TELEFONÓW!!!!!!!!!!!!TAKIE RZECZY TO TYLKO W POLSCE ZDARZYC SIE MOGĄ.

strony: 1
Informacje dodatkowe
Aktualnie na forum jest 0 zalogowanych użytkowników.
Lista zalogowanych użytkowników: Brak użytkowników na forum
Prawa dostępu
  • Dodawanie wpisów