gdzie do lekarza rodzinnego?

Założony przez lov mi tender
strony: 1 2 3 dalej
lov mi tender napisał(a):szukam nowego lekarza rodzinnego, gdzie najlepiej się udać? jestem nowa w mieście, gdzie tu są jakieś przychodnie lekarskie? dzięki za pomoc :)

lov mi tender

Wpisów: 1
Dołączył: 27.06.2011
07-09-2011, 19:46
#1
szukam nowego lekarza rodzinnego, gdzie najlepiej się udać? jestem nowa w mieście, gdzie tu są jakieś przychodnie lekarskie? dzięki za pomoc :)
Gość napisał(a):dr Przychodzień jest ok

Gość

08-09-2011, 19:41
#2
dr Przychodzień jest ok
Gość napisał(a):dr Przychodzeń ok{diabelek}, ale z której strony??????????????O fakcie zmiany siedziby swojej przychodni nawet nie raczyła poinformować pacjentów. Na stronach jeszcze niedawno widniała stara siedziba, bo nie raczyło się nikomu zmienić ulicy. Krowy jedne.{dobani}

Gość

08-09-2011, 20:31
#3
dr Przychodzeń ok{diabelek}, ale z której strony??????????????O fakcie zmiany siedziby swojej przychodni nawet nie raczyła poinformować pacjentów. Na stronach jeszcze niedawno widniała stara siedziba, bo nie raczyło się nikomu zmienić ulicy. Krowy jedne.{dobani}
Gość napisał(a):Ja osobiscie nie polecam dr Przychodzien nie umie leczyc dzieci a co mowa doroslych.Polecam lekarzy z przychodni RODZINA na ulicy Gorbatowa nad sklepem CCC.Ja sie przepisalam od Przychodzien do RODZINY i jestem bardzo zadowolona z usług tej przychodni{mruga}{usmiech}

Gość

09-09-2011, 05:58
#4
Ja osobiscie nie polecam dr Przychodzien nie umie leczyc dzieci a co mowa doroslych.Polecam lekarzy z przychodni RODZINA na ulicy Gorbatowa nad sklepem CCC.Ja sie przepisalam od Przychodzien do RODZINY i jestem bardzo zadowolona z usług tej przychodni{mruga}{usmiech}
Gość napisał(a):Dr Przychodzien nie polecam własnie niedawno sie od niej przenioslam ale w tej samej przychodni przyjmuje doktor Angielczyk z tego co slyszalam mila i bardzo dobrze zna sie na rzeczy

Gość

09-09-2011, 08:35
#5