MOBILIS w Ostrołęce

Założony przez waw_ros
strony: 1
waw_ros napisał(a):Witam wszystkich Kierowców (i kandydatów na kierowców)firmy Mobilis !Mobilis w Polsce powstał już kiiilka lat temu.Przez dłuższy czas powolutku rozkręcali firmę jako prywatny przewoźnik w komunikacji miejskiej w Warszawie, Bydgoszczy i Krakowie.Najwięcej autobusów mieli w Warszawie.....Nikt zbytnio nie zglądał im do portwela, aby sprawdzić skąd mają pieniądze?Na początku wszystko było OK. Ewentualnie pracownicy niedostrzegali niedociągnięć ze strony owego pracodawcy.Można to było przyrównać do starego powiedzenia >>> mały buuurdel, mały problem :-)Po pewnym czasie wyszło na jak, że polski Prezes i wiceprezes, to przykrywka dla Izraelskich "kombinatorów".Niby każdy chce zarobić !Jednakże specjaliści z Izraela nie mający polskiego obywatelstwa nie mogą w Polsce prowadzić firmy przewozowej, a więc znaleźli sobie kandydatów na tzw.Prezesów i interes się kręci.Gdyby przestrzegali wszystkich zasad zatrudnienia zgodnie z Kodeksem Pracy, to pewnie przez wiele lat robiliby kasiorę na nieświadomych polakach i byłoby cicho.Od kilku lat zaczęli wykupywać dawne lokalne PKS-y (w Ostrołęce też) i nazwano je Mobilis Group.Na jakich zasadach zatrudniają kierowców ?To wiedzą wszyscy pracujący w tej firmie.Obiecują gruszki na wierzbie, a faktycznie robią z tego Obóz Pracy za jałmużnę....Nie wypłacają pełnego należnego wynagrodzenia powołując się na regulamin zakładowy, który wymyślili na podstawie własnego "widzimisię". W oddziałach (dawnych PKS) , gdzie pracuje dawne kierownictwo, to jeszcze jest jako tako, ale tam,gdzie z różnych względów zwolniono dawne kierownictwo i wprowadzono nowe zasady życia, to jest z roku na rok coraz gorzej.Niby wprowadzają do użytku nowe autobusy (w leasingu), ale kierowców i mechaników traktują jak "murzynów", którym powinna wystarczyć  jałmużna, a ustawowe dodatki, które są zapisane ustawowo nie są wypłacane pod różnymi pretekstami.Skąd pochodzą pieniądze na nowe autobusy ?Mały procent pochodzi od udziałowców z Izraela (szczegóły można sprawdzić w KRS), a reszta to pieniądze wyciągnięte z Urzędów Miasta i Województwa na pokrycie potrzeb komunikacyjnych na danym terenie....Od conajmniej roku coraz więcej skarg wpływa do PIP i Sądów Pracy przeciwko Mobilisowi za nierzetelne zapłaty za pracę i traktowanie pracowników....Ja osobiście pracowałem w Mobilisie przez prawie cztery lata na  terminowej Umowie O Pracę.31 maja 2013 zakończono (częściowo) Umowę pomiędzy ZTM w Warszawie, a Mobilisem. Pod tym pretekstem skreślono z listy płac ponad 80 kierowców. W tym samym czasie zatrudniając tyle samo nowych kierowców, ale na umowę zlecenie z o wiele gorszymi warunkami płacy (umowy co miesiąc na miesiąc).....W chwili obecnej jestem w stanie "wojny" z Mobilisem przed Sądem Pracy w Warszawie o ponad 20.000.oo zł.Jeżeli więcej byłych kierowców złoży pozwy przeciwko Mobilisowi, to Era Mobilisu zakończy się tak jak "AMBER GOLD" , a kierowcy zostaną na lodzie (czego nikomu nie życzę).Tak więc - jeżeli pracujecie w tej firmie, to prowadzcie dokładny rejestr swoich godzin pracy i otrzymanego wynagrodzenia, aby udowodnić swoje racje przed Sądem Pracy.Chyba , że lubicie być wykorzystywani przez owego "pracodawce".Więcej info można uzyskać w siedzibie PIP lub "bibliotece" Sądów Pracy, gdzie sprawy przeciwko Mobilisowi są lub były prowadzone.

waw_ros

Wpisów: 4
Dołączył: 20.07.2013
20-07-2013, 01:46
#1
Witam wszystkich Kierowców (i kandydatów na kierowców)firmy Mobilis !Mobilis w Polsce powstał już kiiilka lat temu.Przez dłuższy czas powolutku rozkręcali firmę jako prywatny przewoźnik w komunikacji miejskiej w Warszawie, Bydgoszczy i Krakowie.Najwięcej autobusów mieli w Warszawie.....Nikt zbytnio nie zglądał im do portwela, aby sprawdzić skąd mają pieniądze?Na początku wszystko było OK. Ewentualnie pracownicy niedostrzegali niedociągnięć ze strony owego pracodawcy.Można to było przyrównać do starego powiedzenia >>> mały buuurdel, mały problem :-)Po pewnym czasie wyszło na jak, że polski Prezes i wiceprezes, to przykrywka dla Izraelskich "kombinatorów".Niby każdy chce zarobić !Jednakże specjaliści z Izraela nie mający polskiego obywatelstwa nie mogą w Polsce prowadzić firmy przewozowej, a więc znaleźli sobie kandydatów na tzw.Prezesów i interes się kręci.Gdyby przestrzegali wszystkich zasad zatrudnienia zgodnie z Kodeksem Pracy, to pewnie przez wiele lat robiliby kasiorę na nieświadomych polakach i byłoby cicho.Od kilku lat zaczęli wykupywać dawne lokalne PKS-y (w Ostrołęce też) i nazwano je Mobilis Group.Na jakich zasadach zatrudniają kierowców ?To wiedzą wszyscy pracujący w tej firmie.Obiecują gruszki na wierzbie, a faktycznie robią z tego Obóz Pracy za jałmużnę....Nie wypłacają pełnego należnego wynagrodzenia powołując się na regulamin zakładowy, który wymyślili na podstawie własnego "widzimisię". W oddziałach (dawnych PKS) , gdzie pracuje dawne kierownictwo, to jeszcze jest jako tako, ale tam,gdzie z różnych względów zwolniono dawne kierownictwo i wprowadzono nowe zasady życia, to jest z roku na rok coraz gorzej.Niby wprowadzają do użytku nowe autobusy (w leasingu), ale kierowców i mechaników traktują jak "murzynów", którym powinna wystarczyć  jałmużna, a ustawowe dodatki, które są zapisane ustawowo nie są wypłacane pod różnymi pretekstami.Skąd pochodzą pieniądze na nowe autobusy ?Mały procent pochodzi od udziałowców z Izraela (szczegóły można sprawdzić w KRS), a reszta to pieniądze wyciągnięte z Urzędów Miasta i Województwa na pokrycie potrzeb komunikacyjnych na danym terenie....Od conajmniej roku coraz więcej skarg wpływa do PIP i Sądów Pracy przeciwko Mobilisowi za nierzetelne zapłaty za pracę i traktowanie pracowników....Ja osobiście pracowałem w Mobilisie przez prawie cztery lata na  terminowej Umowie O Pracę.31 maja 2013 zakończono (częściowo) Umowę pomiędzy ZTM w Warszawie, a Mobilisem. Pod tym pretekstem skreślono z listy płac ponad 80 kierowców. W tym samym czasie zatrudniając tyle samo nowych kierowców, ale na umowę zlecenie z o wiele gorszymi warunkami płacy (umowy co miesiąc na miesiąc).....W chwili obecnej jestem w stanie "wojny" z Mobilisem przed Sądem Pracy w Warszawie o ponad 20.000.oo zł.Jeżeli więcej byłych kierowców złoży pozwy przeciwko Mobilisowi, to Era Mobilisu zakończy się tak jak "AMBER GOLD" , a kierowcy zostaną na lodzie (czego nikomu nie życzę).Tak więc - jeżeli pracujecie w tej firmie, to prowadzcie dokładny rejestr swoich godzin pracy i otrzymanego wynagrodzenia, aby udowodnić swoje racje przed Sądem Pracy.Chyba , że lubicie być wykorzystywani przez owego "pracodawce".Więcej info można uzyskać w siedzibie PIP lub "bibliotece" Sądów Pracy, gdzie sprawy przeciwko Mobilisowi są lub były prowadzone.
Gość napisał(a):od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor

Gość

20-07-2013, 13:33
#2
od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor
Gość napisał(a):[quote=Gość]od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor [/quote]HmmmA wierz przynajmniej o czym piszesz ?ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy i NOWE ceny na bilety {!}I za NIC nie odpowiadają {!}Co do taboru (w Mobilis'sie) - większość to 18 metrowe Solarisy (dwuletnie)Mniejsze - Jelcze i Soliny są o wiele starsze i same się rozpadają :-) i powoli są wysyłane na złom :-)

Gość

20-07-2013, 13:48
#3
[quote=Gość]od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor [/quote]HmmmA wierz przynajmniej o czym piszesz ?ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy i NOWE ceny na bilety {!}I za NIC nie odpowiadają {!}Co do taboru (w Mobilis'sie) - większość to 18 metrowe Solarisy (dwuletnie)Mniejsze - Jelcze i Soliny są o wiele starsze i same się rozpadają :-) i powoli są wysyłane na złom :-)
waw_ros napisał(a):[quote]  ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy.....[/quote]To jest firma którą powinien skontrolować ITD i CBA !  Niby podlegają tylko pod Urząd Miasta St.Warszawy, ale jak popłynie  [b]Walc[/b]'owniczka, to oni chiiiiba też :-)

waw_ros

Wpisów: 4
Dołączył: 20.07.2013
20-07-2013, 13:57
#4
[quote]  ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy.....[/quote]To jest firma którą powinien skontrolować ITD i CBA !  Niby podlegają tylko pod Urząd Miasta St.Warszawy, ale jak popłynie  [b]Walc[/b]'owniczka, to oni chiiiiba też :-)
waw_ros napisał(a):ze sztabu wyborczego :-)----[color=#ff0000]   http://imageshack.us/photo/my-images/12/we1j.jpg/   [/color]http://imageshack.us/photo/my-images/12/we1j.jpg/aby obejżeć fotkę >>>> wklej adres powyżej jako adres strony, a później klick na "continue to media" po prawej u góry !    

waw_ros

Wpisów: 4
Dołączył: 20.07.2013
20-07-2013, 14:09
#5
ze sztabu wyborczego :-)----[color=#ff0000]   http://imageshack.us/photo/my-images/12/we1j.jpg/   [/color]http://imageshack.us/photo/my-images/12/we1j.jpg/aby obejżeć fotkę >>>> wklej adres powyżej jako adres strony, a później klick na "continue to media" po prawej u góry !    
Gość napisał(a):[quote=Gość][quote=Gość]od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor [/quote]HmmmA wierz przynajmniej o czym piszesz ?ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy i NOWE ceny na bilety {!}I za NIC nie odpowiadają {!}Co do taboru (w Mobilis'sie) - większość to 18 metrowe Solarisy (dwuletnie)Mniejsze - Jelcze i Soliny są o wiele starsze i same się rozpadają :-) i powoli są wysyłane na złom :-) [/quote]no przecież o to właśnie mi chodziło, że mobilis ma niezadbany tabor. nie rozumiem twojej kontestacji mojej myśliza to ztm odpowiada za obsługę całego systemu i jego koordynację, to nie jest nic nie robienie

Gość

21-07-2013, 14:38
#6
[quote=Gość][quote=Gość]od siebie dodam, że w ztm mobilis ma najbardziej zasyfiony i niezadbany tabor [/quote]HmmmA wierz przynajmniej o czym piszesz ?ZTM, to tylko zleceniodawca d/s komunikacji miejskiej !!!To są nieroby, które wymyślają nierealne rozkłady jazdy i NOWE ceny na bilety {!}I za NIC nie odpowiadają {!}Co do taboru (w Mobilis'sie) - większość to 18 metrowe Solarisy (dwuletnie)Mniejsze - Jelcze i Soliny są o wiele starsze i same się rozpadają :-) i powoli są wysyłane na złom :-) [/quote]no przecież o to właśnie mi chodziło, że mobilis ma niezadbany tabor. nie rozumiem twojej kontestacji mojej myśliza to ztm odpowiada za obsługę całego systemu i jego koordynację, to nie jest nic nie robienie
waw_ros napisał(a):[quote=Gość].... ztm odpowiada za obsługę całego systemu i jego koordynację, to nie jest nic nie robienie [/quote]Ładna mi odpowiedzialność {diabelek}{diabelek}{diabelek}Gdyby ONI odpowiadali za ten bałagan, to niedopuściliby do ruchu starych IKARUSÓW w MZA rozklekotanych Jelczy i MAN'ów w ITS Michalczewski, które muszą mieć włączony silnik NON STOP , bo nie pojadą dalej......ZTM wymyśla nierealne rozkłady jazdy, aby później wystawiać "kary umowne" za niepunktualne wykonanie zlecenia ( na tym najwięcej zarabiają i nikogo nie interesuje , że w godzinach szczytu są nie do zrealizowania).Rezultat ? ZTM zarabia, przewoźnik (w tym kierowcy) tracą, a pasażerowie narzekają na ten cały burdel{zly}Największa wina przewożników (w ostatnich latach), to to, że nie zaistalowali KLIMATYZACJI w IKARUSACH i JELCZACH, a tam gdzie ona jest zainstalowana fabtycznie, to nie jest prawidłowo servisowana i zamiast chłodzić, to GRZEJE !Ale, to już drobiazgi.Zresztą cały temat założyłem w celu uświadomienia coponiektórychkierowców, aby nie dawali się oszukiwać na "kasę", którą wypracowali {!}

waw_ros

Wpisów: 4
Dołączył: 20.07.2013
21-07-2013, 17:08
#7
[quote=Gość].... ztm odpowiada za obsługę całego systemu i jego koordynację, to nie jest nic nie robienie [/quote]Ładna mi odpowiedzialność {diabelek}{diabelek}{diabelek}Gdyby ONI odpowiadali za ten bałagan, to niedopuściliby do ruchu starych IKARUSÓW w MZA rozklekotanych Jelczy i MAN'ów w ITS Michalczewski, które muszą mieć włączony silnik NON STOP , bo nie pojadą dalej......ZTM wymyśla nierealne rozkłady jazdy, aby później wystawiać "kary umowne" za niepunktualne wykonanie zlecenia ( na tym najwięcej zarabiają i nikogo nie interesuje , że w godzinach szczytu są nie do zrealizowania).Rezultat ? ZTM zarabia, przewoźnik (w tym kierowcy) tracą, a pasażerowie narzekają na ten cały burdel{zly}Największa wina przewożników (w ostatnich latach), to to, że nie zaistalowali KLIMATYZACJI w IKARUSACH i JELCZACH, a tam gdzie ona jest zainstalowana fabtycznie, to nie jest prawidłowo servisowana i zamiast chłodzić, to GRZEJE !Ale, to już drobiazgi.Zresztą cały temat założyłem w celu uświadomienia coponiektórychkierowców, aby nie dawali się oszukiwać na "kasę", którą wypracowali {!}
Gość napisał(a):może kierowcy pracują za grosze i nie neguje tego ale kultury to za grosz ,traktowanie pasazera jak bydło jest karygodne. Na trasie Ciechanów-Poznań  spedzamy z tym kierowcą 8godz  ich chamstwo i odzywki sprawiaja ze ten odcinek trwa wiecznosc! {smutny}

Gość

12-11-2014, 11:30
#8
może kierowcy pracują za grosze i nie neguje tego ale kultury to za grosz ,traktowanie pasazera jak bydło jest karygodne. Na trasie Ciechanów-Poznań  spedzamy z tym kierowcą 8godz  ich chamstwo i odzywki sprawiaja ze ten odcinek trwa wiecznosc! {smutny}
Gość napisał(a):kultura osobista nie zależy od nazwy firmy

Gość

14-11-2014, 10:10
#9
kultura osobista nie zależy od nazwy firmy

strony: 1
Informacje dodatkowe
Aktualnie na forum jest 0 zalogowanych użytkowników.
Lista zalogowanych użytkowników: Brak użytkowników na forum
Prawa dostępu
  • Dodawanie wpisów