Szkoła rodzenia z wyspecjalizowanym personelem - pytanie

Założony przez szkoła_rodzenia
strony: 1
szkoła_rodzenia napisał(a):Witam serdecznie, Jestem pielęgniarką z wyższym wykształceniem, posiadam ukończone specjalizacje w kierunku prowadzenia szkoły rodzenia. Wraz z grupą specjalistów z dziedziny położnictwa, pediatrii, rehabilitacji oraz psychologii, chciałabym w najbliższym czasie otworzyć na terenie Ostrołęki nowoczesną oraz innowacyjną szkołę rodzenia. Sprawdziłam ilość urodzeń w Urzędzie Statystycznym na terenie Ostrołęki oraz w całym powiecie. Zgodnie z obecnym zapotrzebowanie oraz ilością przyszłych matek jest duża szansa na zgromadzenie chętnych osób do uczestnictwa w zajęciach. Planuję zorganizować zajęcia treningowe dla przyszłych mam, zajęcia teoretyczne, wykłady ze specjalistami oraz stworzyć punkt, gdzie przyszła mama znajdzie wszystko to co będzie jej potrzebne. Chciałbym zorganizować zajęcia indywidualne dla chętnych osób. Moja prośba jest następująca, jeśli  któraś z przyszłym mam będzie chciała uzyskać szczegóły, chciałaby w niedalekiej przyszłości uczęszczać do takiej szkoły, proszę o przesyłanie informacji na pocztę e-mail:szkola.rodzenia@poczta.plSerdecznie zachęcam do przesyłania informacji, zadawanie pytać oraz kierowania sugestii.Jeśli któraś z przyszłym mam ma pytania dotyczące prowadzenia ciąży, chciałby uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania, potrzebuje porady domowej, proszę o kontakt mailowy. Postaram się pomóc w każdy możliwy sposób, ewentualnie pokierować do odpowiedniego specjalisty.Jeśli wyrazicie Panie duże zainteresowanie, przyczynicie się do jeszcze szybszego powstania Nowoczesnej Szkoły Rodzenia, przyjaznej każdej kobiecie i przyszłym rodzicom.Serdecznie pozdrawiam.

szkoła_rodzenia

Wpisów: 1
Dołączył: 04.01.2012
04-01-2012, 22:44
#1